Zie onderstaande lijk voor aanvullende info @Sandra1969 :
https://www.simyo.nl/klantenservice/voicemail
Dank je voor je reactie. Ik had dat al gezien en volgens mij vond ik daar niet een antwoord op mijn vragen. Vandaar dat ik ze hier kwam stellen.
Ik kan daar wel vinden hoe ik het aan en uit zet en hoe ik een eigen boodschap kan inspreken. Dat is alvast het begin.
Mijn aanvullende vragen zijn dus:
- Is het mogelijk alleen een boodschap in te spreken voor de beller, maar niet de optie te geven dat men een boodschap kan achterlaten?
- Heb ik voldoende tijd om, als de voicemail is ongeschakeld, de oproep te beantwoorden? Vaak is dat 20 seconden voor de oproep door gaat naar de voicemail, maar in de praktijk is dat dikwijls te weinig (als die 20 seconden al gehaald worden).
Algemene info over het aan- en uitzetten, kosten, binnenland, buitenland, terugbellen, etc. heb ik wel kunnen vinden.
Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @Sandra1969
Dank je voor je reactie. Ik had dat al gezien en volgens mij vond ik daar niet een antwoord op mijn vragen. Vandaar dat ik ze hier kwam stellen.
Ik kan daar wel vinden hoe ik het aan en uit zet en hoe ik een eigen boodschap kan inspreken. Dat is alvast het begin.
Mijn aanvullende vragen zijn dus:
- Is het mogelijk alleen een boodschap in te spreken voor de beller, maar niet de optie te geven dat men een boodschap kan achterlaten?
- Heb ik voldoende tijd om, als de voicemail is ongeschakeld, de oproep te beantwoorden? Vaak is dat 20 seconden voor de oproep door gaat naar de voicemail, maar in de praktijk is dat dikwijls te weinig (als die 20 seconden al gehaald worden).
Algemene info over het aan- en uitzetten, kosten, binnenland, buitenland, terugbellen, etc. heb ik wel kunnen vinden.
Hoi @Sandra1969,
Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp heb je het antwoord op de eerste twee vragen al zelf kunnen vinden op onze service pagina. Om je aanvullende vragen te beantwoorden heb ik even navraag gedaan bij onze Netwerk Specialisten. Zij geven het volgende aan:
Vraag 1. Dit is niet meer mogelijk (al aantal jaar niet meer).
Vraag 2. Als de klant aangeeft dat doorschakeltijd korter is dan 20 seconden dan kunnen wij dit onderzoeken. De tijd is in ieder geval niet aanpasbaar maar er kan mogelijk iets aan de hand zijn, dat kan aan de hand van voorbeelden onderzocht worden.
Zijn je vragen hiermee beantwoord?
Groetjes,
Seren
Dank je wel voor je reactie. Jammer dat er geen mogelijkheid is om alleen een welkomsboodchap in te spreken. Dat betekent dat ik mijn voicemail gewoon uitgeschaleld laat en dan is mij tweede vraag niet meer van toepassing.
Ik weet wat ik graag weten wilde.
Hoi @Sandra1969,
Bedankt voor je reactie.
Goed om te lezen dat je vragen zijn beantwoord! Wij wensen je een hele fijne dag verder.
Groetjes,
Roeqajja