Skip to main content
Ik wil mijn voicemail aanzetten maar dit lukt niet. Bel eerst met 12331 en wacht dan een tijdje. Dan bel ik 1233 en dan krijg ik de melding dat de voicemailbox niet bestaat. Hoe los ik dit op
Wat hoor je als je met een ander toestel naar jou toestel belt, terwijl die uitstaat?

Hoe je wel een stem oid om iets in te spreken?
Als ik bel naar mijn mobiele telefoon dan hoor ik voicemailbox bestaat niet. Ik heb op mijn toestel samsung SII gekeken. Voicemail staat uit bij doorschakelen. Als ik die aan wil zetten moet ik daar een nummer ingeven. Weet niet welk nummer daar moet staan. Dat geldt ook voor doorschakelen indien bezet, geen antwoord en indien niet bereikbaar. Weet jij dit?
Je hoeft niets in je telefoon in te stellen.

Ik denk dat er iemand van de Simyo technische dienst er na moet kijken, omdat dit wel gewoon zou moeten werken.

Wellicht een kleine storing in je voicemail box.
Heb contact gehad met klantenservice via formulier. Antwoord was: Voicemail gereset. Telefoon uit en aan dan bellen met 12331. Dit allemaal gedaan. Daarna 1233 gebeld. Kreeg melding dat voicemailbox niet bestaat. Moest om de oproepen door te schakelen ook *21*telefoonnummer#zend activeren. Dit laatste lukt ook niet. Krijg dan onverwachte reactie netwerk. Vandaag gebeld met klantenservice. Netwerkservers gaan er naar kijken en box leeghalen??? Wordt vanmiddag terug gebeld. Hoop dat het nu opgelost wordt.
Hoi YvonneNie,



Uit je gegevens haal ik inderdaad dat je gisteren contact hebt gehad met 1 van onze lieftallige collega's. Ik zie alleen niet of ze al heeft teruggebeld met een oplossing 😕



Kun je laten weten of je al gebeld bent? Zo niet, ga ik er achteraan natuurlijk.
Hallo Ernst, nee ze heeft me niet gebeld. Heb gisteravond een klacht ingediend en heb van Dries antwoord ontvangen dat de IT afd. Er naar gekeken heeft en dat het nu zou moeten werken. Telefoon moest uitgezet en aangezet worden. Helaas het werkt nog steeds niet. Kan het zijn dat er iets met mijn instellingen op de telefoon niet goed is? Heb daar naar gekeken. Bij voicemailnummer verwijst hij naar mijn provider, dat zijn jullie. Bij voicemailnummer staat 1233. Ook nog gekeken bij oproepen doorschakelen indien bezet, geen gehoor, geen bereik. Wat voor een nummer daar zou moeten staan kan ik niet via deze weg zeggen, dat begrijp je vast wel.

Ben al bijna een week bezig om de voicemail aan de praat te krijgen en weet niet meer wat ik zou moeten doen. Ik moet om te controleren ook steeds naar 1233 bellen. Maak daardoor kosten en het levert me niets op. Zou het nu graag eens opgelost willen hebben.



Groet,

Yvonne.
Hallo Ernst, nee ze heeft me niet gebeld. Heb gisteravond een klacht ingediend en heb van Dries antwoord ontvangen dat de IT afd. Er naar gekeken heeft en dat het nu zou moeten werken. Telefoon moest uitgezet en aangezet worden. Helaas het werkt nog steeds niet. Kan het zijn dat er iets met mijn instellingen op de telefoon niet goed is? Heb daar naar gekeken. Bij voicemailnummer verwijst hij naar mijn provider, dat zijn jullie. Bij voicemailnummer staat 1233. Ook nog gekeken bij oproepen doorschakelen indien bezet, geen gehoor, geen bereik. Wat voor een nummer daar zou moeten staan kan ik niet via deze weg zeggen, dat begrijp je vast wel.

Ben al bijna een week bezig om de voicemail aan de praat te krijgen en weet niet meer wat ik zou moeten doen. Ik moet om te controleren ook steeds naar 1233 bellen. Maak daardoor kosten en het levert me niets op. Zou het nu graag eens opgelost willen hebben.



Groet,

Yvonne.




Hoi YvonneNie,



Dat is inderdaad lastig. Dries zal contact met je opnemen om te kijken hoe nu verder.



Groetjes,

Charlene
Het is gelukt!! Met dank aan Dries en IT afdeling.
Het is gelukt!! Met dank aan Dries en IT afdeling.



Hoi YvonneNie,



Ik hoorde het van hem 🙂 Fijn dat je het hier ook nog laat weten.



Groetjes,

Charlene

Reageer