Skip to main content
12339 werkt niet; ik kan dus mn voicemail niet uitzetten. 1233 geeft alleen de opties afluisteren (1) of toeganscode opvragen (2). Wat moet ik doen om mn voicemail weer uit te schakelen?
Hoi Flopster, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat je hier eerder vandaag ook telefonisch contact over hebt gehad met onze klantenservice. En 12339 werkt niet als je in het buitenland bent. Denk dat je in je vraag hier op het forum dat nog vergeten bent te vermelden.



Eenmaal terug in Nederland, op het KPN netwerk zal het weer werken 🙂
oproepen worden na 3x bellen afgebroken dit is tekort omdat ik mijn mobieltje niet altijd bij de hand heb, wat kan ik daarop doen!
Hoi jglcremers,



Welkom op het forum. De tijd dat je toestel overgaat, voor deze doorschakelt naar de voicemail is 20 seconden.

Dit is standaard zo op het netwerk en niet aan te passen helaas. Je zou misschien een andere ringtone kunnen kiezen, dat kan nog een verschil maken, hoe snel je merkt dat er gebeld wordt.

Wat je ook kunt doen is de voicemail uitschakelen via 12339, dan heb je de maximale rinkeltijd.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer