Skip to main content
Beste klantenservice,



Ik zit in Curacao en kan mijn voicemail niet uitzetten. 

Helemaal uit, ook geen berichten. Willen jullie dat voor me doen?



Mvg, Martijn
Hoi MartijnPPP,



Leuk dat je op ons forum reageert, welkom!



Je geeft aan dat je je voicemail wilt uitzetten. Graag hoor ik van je waarom je die wil uitzetten? Er gebeurt namelijk niets, als je je voicemail niet afluistert als je in het buitenland bent. Ook bestaat er een verschil tussen je voicemail uitzetten en verwijderen. Wat jij volgens mij wil, is dat wij je voicemailbox verwijderen? Dat is een technische handeling die wij niet heel makkelijk kunnen verrichten. Om dat te veranderen zouden wij contact moeten opnemen de IT-afdeling. Ook om je voicemailbox weer te installeren.



Als je laat weten of wij je voicemail moeten uitzetten of helemaal verwijderen, kan ik dat voor je in orde maken.
Dank voor je reactie. Maar mijn rekening loopt toch op als mensen een voicemail bij mij inspreken terwijl ik me

in het buitenland bevind? Of heb ik het verkeerd. Als dat zo is wil ik graag mijn voicemail tijdelijk uitschakelen tot dat ik weer

terug ben. Dat kan in Nederland met telefoonnummer 12339 maar hier werkt het niet. Dus de vraag; wilt u dat dan wilt doen. 



Alvast bedankt voor je reactie.



Mvg, Martijn
Hoi MartijnPPP,



Vandaar je vraag. Daar hoef je niet bang voor te zijn. Er worden geen kosten berekend op het moment dat je voicemail wordt ingesproken door iemand anders. Alleen als je je voicemail zou afluisteren, worden er kosten berekend 🙂.



Graag hoor ik van je als ik alsnog iets voor je kan betekenen.



Groetjes,



Alex

Reageer