Skip to main content
ik heb mijn voicemil op uit staan maar krijg de hele dag door berichten die ik af moet luisteren. dit terwijl ik hem uit heb staan.

mensen kunnen mij niet bellen. want metteen komt de voicemail.

whatts app is ook verdwenen, regelmatig is symyoverdwenen als netwerk. vaak kan ik niet sms. en als ik bel wordt de verbinding na  sec al weer verbroken. als dit zo blijft wil ik af van dit abonnment.



wat heb ik aan dit abonnement wat een ellende.
Hoi wanka,



Wat vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met je Simyo aansluiting 😞 Ik heb het idee dat er een doorschakeling op je telefoon terecht is gekomen. In dat geval schakelt hij meteen door naar je voicemail (ook al heb je deze niet).



Om de doorschakeling te kunnen verwijderen hoef je alleen maar te bellen naar ##002#. Om er zeker van te zijn dat je voicemail echt uit staat, bel dan ook naar 12339.



Bij welk netwerk sta je standaard aangemeld? Bij Simyo? Ik adviseer je om je toestel eens naar het KPN netwerk te laten zoeken. Simyo maakt namelijk gebruik van het KPN netwerk.



Een provider heeft geen enkele controle over je Whatsapp, dus hier kan ik je helaas niet mee helpen. Misschien is het een idee om hem opnieuw te installeren :)



Mocht je hier nog vragen over hebben, hoor ik het graag van je 🙂

Reageer