.

Beantwoord

Voicemail schakelt zich vanzelf in; verholpen of niet?

  • 8 January 2015
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ik lees in het forum dat verschillende klanten merken dat hun voicemail spontaal inschakelt terwijl ze dit niet willen.
Volgens de antwoorden op dit zelfde forum zou dit voortkomen uit een technisch probleem. Ik lees echter nergens of dit probleem inmiddels verholpen is.
Mij simpele vraag is nu of dit probleem inmiddels verhopen is!
icon

Beste antwoord door Tiury 9 January 2015, 12:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi ErikS,

Het 'probleem' is maar in enkele gevallen en het gebeurt alleen bij een overstap die nog maar bij een paar klanten mogelijk is. Hierdoor herstellen alle simkaart opties naar hun oude stand. Dit gebeurt niet bij elke overstap, dus er is nog geen directe oorzaak achterhaald. Mocht dit gebeuren bij een klant, vertrouwen we erop dat ze dit melden, zodat we dit kunnen herstellen 🙂.

Is dit bij jou ook het geval?
Badge
Hoi ErikS,

Is dit bij jou ook het geval?

nog niet. Maar ik ben net met mijn laatste telefoon overgestapt van KPN naar Simyo en wil mijn voicemail niet standaard aan hebben staan. 
Op de andere nummers die ik bij Simyo heb, heb ik het probleem nog niet gehad.
Reputatie 5
Badge +11
Hi ErikS,

Fijn om te lezen dat je ons zo vertrouwd dat je met al je telefoons bij Simyo zit :o

Op zich is de standaard instelling van voicemail dat deze niet ingesteld is, maar men kan wel een bericht achterlaten.
Om deze af te luisteren dien je je voicemail dan eerst in te stellen. Pas dan kun je je voicemail ook echt uit zetten met 12339, waarna er geen bericht meer achtergelaten kan worden.

Mocht je daarna een interne overstap maken, worden heel soms de simkaart opties teruggezet naar de oorspronkelijke stand.

Kleine, héél kleine kans dus dat dit bij jou zal gaan gebeuren. Maar mócht je bijvoorbeeld willen overstappen van je Prepaid naar Sim Only, laat het dan even weten. Dan houden we een vinger aan de pols.

Reageer