Skip to main content
Sinds 1 á 2 maanden krijg ik pas heel laat een melding/sms dat ik een voicemail heb. Hoe kan dit? Moet ik iets in mijn instellingen veranderen? Dit probleem is uit het niets gekomen maar het is wel erg vervelend. Soms laten mensen een belangrijke voicemail achter maar dan krijg ik pas een aantal dagen of zelfs een week later pas een melding dat ik een voicemail bericht heb. 



Wat gaat er fout? Moet ik iets in mijn instellingen veranderen?
Hoi Eric Hendriks, welkom op ons forum!



Tiury geeft hierboven het volgende aan:

Het is vreemd dat je die melding pas later krijgt, daar moet absoluut iets aan gedaan worden. Heb je al geprobeerd om je voicemail te resetten? Dit doe je door te bellen naar 12339 (voicemail uitschakelen) en dan 12331 (voicemail inschakelen). Dan maakt het netwerk automatisch een nieuwe voicemail box voor je aan.


Zou je dat kunnen doen en ons laten weten of het geholpen heeft?
Ik krijg geen voicemailberichten meer terwijl een voicemailbericht is ingesproken. Dit gebeurt na mijn eerste constatering al meer dan een maand. Ik heb op jullie forum gelezen dat andere klanten er ook problemen mee hadden. De technische netwerkservice kan het probleem verhelpen. Willen jullie mij ook gelpen? Alvast bedankt. Groetjes Wim
Hoi Wim1960, welkom op het Simyo forum!



Je vertelt dat je geen voicemailberichten meer ontvangt. Hebben mensen je voicemail ingesproken en kun je dit bericht niet terugluisteren? Of bedoel je dat je bijvoorbeeld geen sms meer ontvangt, wanneer je voicemail is ingesproken? Dit laatste moet je trouwens wel ingesteld hebben :o



Ik hoor graag iets meer informatie van je 🙂

Reageer