Skip to main content
Als ik gebeld word, terwijl ik al met iemand aan het bellen ben, gaat mijn telefoon niet over en krijgt de beller ook geen voicemail te horen.





Volgens dit verhaal:

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-kan-ik-mijn-voicemail-instellen-24455918



Moet ik dan bellen naar 12331 om mijn Voicemail te activeren en daarna kan ik naar 1233 bellen om mijn voicemail in te spreken. Ik heb dit nu al op verschillende dagen geprobeerd en met verschillende tussenpozen ertussen en het werkt niet. "Voicemailox bestaat niet" krijg ik de hele tijd te horen.



Ik wil zsm instellen dat mensen een nette voicemail krijgen als ik niet bereikbaar ben. Als dat niet kan, hoor ik het graag en dan ga ik gelijk naar een andere provider.
Kan iemand hier op reageren?
Hoi Raoul,



Wat vervelend dat je deze problemen hebt met je voicemail, of nouja eigenlijk dat je geen voicemail lijkt te hebben 😕



Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling, want iedere klant bij ons kan gebruik maken van een Voicemail.



Ik laat het je weten zodra ik terugkoppeling heb van onze IT afdeling! 🙂
Hoi Raoul,



Ik heb zojuist de terugkoppeling gekregen van onze technische afdeling dat wanneer je je telefoon even uit en weer aanzet je je voicemail zal kunnen instellen.



Hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂
Ja dit werkte, dankje! Misschien handig om deze stap er bij te zetten in dit document:

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-kan-ik-mijn-voicemail-instellen-24455918



Groetjes,

Raoul
Hoi Raoul,



Gelukkig! 🙂



Een goede suggestie, echter ben je hierin echt een uitzonderingsgeval geweest. Mochten we dit vaker tegenkomen, dan zullen we zeker de informatie gaan aanpassen 🙂

Reageer