Skip to main content
Ik heb net Voicemail ingesteld, dat moest om een ontvangen bericht te beluisteren. (Dat deed ik voor het eerst sinds de start van mijn abonnement bij u.) Ik moest persé mijn naam inspreken, terwijl ik liever de meest standaard "begroeting" wens, nl. dat mijn telefoonnummer door de computer wordt gezegd. Ik kan dit niet wijzigen via het menu. Daarom de vraag of u dat kunt en wilt doen voor mij? Ik wil echt graag het ingesproken nummer laten horen aan bellers, niet een ingesproken naam.



(Bij het instellen moest ik ook een code verzinnen en intikken voor wanneer ik vanaf een andere telefoon mijn voicemail zou beluisteren. Ik heb liever geen code daarvoor, is dat door jullie te verwijderen?)
Hoi MaritavanVliet,



Het klopt inderdaad dat je de Voicemail moet instellen als je een ingesproken bericht hebt ontvangen. De Voicemail is niet zo uitgebreid dat je hier kunt kiezen om alleen maar die cijfers te horen. Je dient hier echt iets in te spreken. Je zou er eventueel wel voor kunnen kiezen om iemand anders dit te laten inspreken of gewoon jezelf stil te houden 🙂.



Ook het instellen van de code is noodzakelijk. Wil je deze niet? Dan gebruik je 'm gewoon niet 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer