Skip to main content
Om de voicemail in te stellen, dien je een zelfbedachte toegangscode in te voeren, voordat je daadwerkelijk van je voicemail gebruik kunt maken. Probleem is dat ik een toegangscode invoer, maar deze wordt niet geaccepteerd door de robotdame. Ik houd me keurig aan de opdracht om een cijferreeks tusen de vier en tien cijfers op te geven. Robotmadam herhaald dan een andere fantasiereeks en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Help......
Beste jurjen,



Er wordt alleen gevraagd om de toegangscode als je belt vanaf een ander toestel of belt met het nummer 0612001233. Wij adviseren je om gewoon te bellen met 1233. Hierbij zal dan niet worden gevraagd om een eigen code te kiezen. Laat ons even weten of het is gelukt.



Groetjes,



Arie
Beste Arie



ik ben een eenvoudig gebruiker, dus, wat doe ik als ik een berichtje krijg op mijn eigen toestel dat er een voicemailbericht is? Ik bel terug via het dooe Symio opgegeven nummer. Zou dan toch gewoon 1233 moeten zijn, toch?

Neemt niet weg dat als je om het instellen van een toegangscode wordt gevraagd, de robotmadam (de geautomatiseerde/computerstem) je ingetoetste nummerreeks zou moeten herkennen en niet er een fantasiereeks van maakt. Dit gebeurde wel, enige dagen achter elkaar, en wel bij zo/n 50 tot 100 pogingen. Dan kun je dus niet verder en de frustratie groeit enorm( om het voorzichtig uit te drukken). Lijkt me toch echt een software/technisch probleem dat om een oplossing vraagt.

Uiteindelijk, met de nodige volharding en dus enige dagen verder, geschiedde het wonder. De robotmadam gaf na xxxxxxx-pogingen eindelijk de ingetoetste cijferreeks correct weer. Dus kon ik verder en komt er inmiddels iets minder stoom uit mijn oren.
Hoi jurjen,



Goed om te horen. Het klopt dat je dan gewoon 1233 moet bellen. Je zou dan, zonder een code te moeten invoeren, direct je voicemail berichten kunnen beluisteren. Ik hoor het graag van je als toch niet het geval is.



Groetjes,



Alex

Reageer