Skip to main content
antwoord

Voicemail geblokkeerd nummer ook blokkeren

• December 3, 2025
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Sinds kort ontvang ik, zonder dat mijn telefoon overgaat, voicemailberichten die op broekzakgesprekken lijken. Ik klik dit snel weg, maar kan uiteraard niet zien wie de verzender van dit bericht is.

Ik vermoed dat dit berichten zijn van een geblokkeerd nummer, waarbij mijn telefoon meteen overgaat op de voicemail. Ik zou graag voor deze nummers ook mijn voicemail willen blokkeren.

Is dit mogelijk via Simyo? 

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@TSG,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt, ik begrijp dat dit erg storend kan zijn.

Het is bij Simyo niet mogelijk om specifieke nummers te blokkeren voor je voicemail. Als je een nummer op je toestel blokkeert, worden oproepen en sms'jes van dat nummer tegengehouden, maar kan de beller nog wel je voicemail bereiken. Je kunt eventueel overwegen om je voicemail helemaal uit te schakelen door te bellen naar 12339 of een sms met 'UIT' te sturen naar 1233. Hou er rekening mee dat de voicemail dan wel wordt uigeschakeld voor alle andere oproepen. Voor meer informatie over voicemail kun je terecht op deze pagina: Alles over je Simyo voicemail.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het mij dan vooral even weten. 

Groetjes,
Sedat

2 reacties

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • antwoord
  • December 4, 2025

Hoi ​@TSG,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt, ik begrijp dat dit erg storend kan zijn.

Het is bij Simyo niet mogelijk om specifieke nummers te blokkeren voor je voicemail. Als je een nummer op je toestel blokkeert, worden oproepen en sms'jes van dat nummer tegengehouden, maar kan de beller nog wel je voicemail bereiken. Je kunt eventueel overwegen om je voicemail helemaal uit te schakelen door te bellen naar 12339 of een sms met 'UIT' te sturen naar 1233. Hou er rekening mee dat de voicemail dan wel wordt uigeschakeld voor alle andere oproepen. Voor meer informatie over voicemail kun je terecht op deze pagina: Alles over je Simyo voicemail.

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het mij dan vooral even weten. 

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • December 4, 2025

Bedankt voor de snelle reactie!