Skip to main content

.

sinds de start van mijn simyo account heb ik vandaag voor de 4e keer gebeld om de voicemail UIT te zetten.

Het begint nu irritant te worden
Hoi guusg,



Het is inderdaad begrijpelijk dat je het irritant begint te vinden. Steeds bellen naar de voicemail is niet iets waar je je bezig mee wilt houden, als je géén voicemail wilt hebben. Ik heb zojuist een aanpassing gemaakt op je aansluiting, waardoor deze voicemail niet zomaar aan kan gaan.



Je moet ons echter wel een gil geven als je de voicemail weer aan wilt zetten 🙂, maar als ik je reactie zo lees zal dat niet gauw gebeuren!



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes, Tiury
tx!

Inmiddels had ik ook soortgelijke topics gevonden

fijn dat dit zo opgelost kan
Hoi guusg,



Goed dat je zelf ook een beetje onderzoek hebt gedaan 🙂 Zo kun je de meeste dingen gewoon zelf oplossen bij Simyo. Natuurlijk graag gedaan en we horen het van je als je toch gebruik wilt maken van voicemail op een later moment.



Groetjes, Tiury

Reageer