Skip to main content
hallo,



Heb net mijn nieuwe simkaart geinstalleerd prepaid. Voicemail ingeschakeld alles werkt top. 

Omdat ik nog met een aflopend abo zit (6mnd zucht). moet ik dat eerst opbellen en dan overstappen. 

Is het mogelijk om een als er een voicemail bericht is ingesproken op mijn nieuwe simkaart en bericht te ontvangen op een e-mail adres of sms op mijn oude nummer. Zodat ik weet dat er gebeld is. 



gr

Jurgen
Neen, dat is niet mogelijk bij Simyo. Je kunt uitsluitend je voicemail bij Simyo afluisteren met/op je simkaart.
hallo,



Heb net mijn nieuwe simkaart geinstalleerd prepaid. Voicemail ingeschakeld alles werkt top. 

Omdat ik nog met een aflopend abo zit (6mnd zucht). moet ik dat eerst opbellen en dan overstappen. 

Is het mogelijk om een als er een voicemail bericht is ingesproken op mijn nieuwe simkaart en bericht te ontvangen op een e-mail adres of sms op mijn oude nummer. Zodat ik weet dat er gebeld is. 



gr

Jurgen




Hoi Sportjansen,



Welkom op het forum!

Dat is helaas niet mogelijk om je voicemail per e-mail te ontvangen of een bericht op een ander telefoonnummer. Je kan je voicemail alleen afluisteren via je simkaart van Simyo zoals gebruiker RicoK al aangeeft waarvoor mijn dank.

Reageer