Skip to main content
Hallo,



Mijn vrouw heeft haar telefoon met simyo kaart in ons vakantiehuisje in het buitenland laten liggen,



Kan ik vanaf mijn telefoon haar voicemailberichten afluisteren en zo ja hoe ?



Doorschakelen vanaf mijn telefoon zal niet kunnen denk ik, of wel ?
Beste Hubble,



Het antwoord vind je hier.
Hoi Hubble,



En in dat antwoord van Franswon kun je ook lezen dat dat alleen had gekund als jullie het afluisteren vanaf een ander toestel eerst hadden ingesteld. Jammer zeg, want ik vind het wel slim bedacht van je.

Hoe gaan jullie het nu oplossen? Terugrijden/vliegen? Via de internationale post versturen?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Goed opgemerkt dat ik slim ben Hah Ha, Het is gebleken dat ik die optie aan had staan om van afstand in te bellen, alleen  dat doe ik eigenlijk nooit. Behalve nu dan.



Het vakantie adres is eigen dus pikken we tzt de telefoon op en maken we gebruik van mijn reserve Simyo telefoon. Je kunt ook de voicemail een ander bericht meegeven dus geven we daarop aan dat ze een ander nummer moeten bellen.



Alleen jammer dat de SMS berichten niet op deze wijze kan omleiden, of vergis ik me ?

Zou wellicht een handige tool zijn om Simyo nog beter te maken.



Groet



Hubble



Hoi Hubble,



En in dat antwoord van Franswon kun je ook lezen dat dat alleen had gekund als jullie het afluisteren vanaf een ander toestel eerst hadden ingesteld. Jammer zeg, want ik vind het wel slim bedacht van je.

Hoe gaan jullie het nu oplossen? Terugrijden/vliegen? Via de internationale post versturen?



Groetjes,

Charlene


Hoi Hubble, :)



Dat vind ik geen slecht idee inderdaad, het doorschakelen van SMS'jes. Ik denk dat dit heel veel om handen heeft om te installeren op het netwerk, maar ik zal eens onderzoeken voor je of dit kan 😃

Reageer