.

Vraag

voice recording werkt niet meer en niemand hoort mij als ik bel. Wat kan ik doen?

  • 6 May 2023
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Sinds 3 mei werken mijn voice berichten in whatsapp niet meer. Ook de voice recorder die ik daarna installeerde om te testen deed het niet. En ook Google zoeken via voice werkt niet. Videobellen via Whatsapp werkt wel. Dan hoort diegene mij wel.

Maar als ik iemand gewoon bel via het mobiele netwerk hoort diegene mij weer niet.

Ik hoor de ander wel en kan ook opnames afspelen.

Het is echt van het ene op het andere moment gebeurd. Ik heb mijn telefoon al meermalen opnieuw opgestart en laatste apps verwijderd, maar het probleem deed zich niet voor nadat ik een app had gedownload. Het lijkt alsof er iets met de microfoon is maar dan zou hij het bij videobellen via WhatsApp ook niet moeten doen en daar doet hij het weer wel.

Ik heb geen idee wat het kan zijn...en wat ik verder kan proberen. Hopelijk hebben jullie een idee?

Dank vast! 


4 reacties

Hmmm...via een toestel test lijkt het dat toch een van de twee microfoons stuk is

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RafaelDSC,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je voice recording niet meer werkt!

Ik lees in je latere bericht dat je microfoon stuk is.

Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Hi, klopt. Microfoon is inmiddels vervangen! 😀

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RafaelDSC,

Bedankt voor je reactie. Dat is super! Fijn om te horen dat je de microfoon hebt kunnen vervangen 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer