Skip to main content
Als ik mijn vliegtuigmodus uitzet blijft hij daarmee bezig en heb ik dus geen bereik voor internet en bellen, dit duurt al meer dan een dag. Wat kan ik hier aan doen ?
Hoi wouterwolf,



Leuk dat je hier je vraag stelt!



Lastig is dat, het lijkt er sterk op dat iets niet helemaal goed gaat, ik raad je aan je toestel uit te zetten, de simkaart en, indien mogelijk, de batterij te verwijderen. Wacht een kwartier en zet simkaart (en batterij) weer terug, sluit de cover en start je toestel opnieuw op. Meestal verhelpt dit het probleem. Lukt dat niet dan hoop ik dat je een recente back-up hebt. Ik denk dat dan alleen een harde reset naar fabrieksinstellingen resteert. Je externe geheugen (sdhc kaart) blijft dan onaangetast, maar de rest van je instellingen gaan verloren, heb je een account met synchronisatie van gegevens (o.a. bij Samsung) dan valt de schade wel mee.



Laat je even weten of het gelukt is?
Dankjewel voor de reactie franswon, het probleem leek opgelost maat herhaalt zich nu steeds om de paar uur en uitzetten heb ik meerdere malen geprobeerd. Heb wen druk weekend maar ik zal zeker de tip gebruiken van de harde reset.
Als dit probleem zich om de paar uur herhaalt denk ik dat er een probleem met de hardware is. Probeer een back-up te maken en laat je toestel nakijken.
Hoi wouterwolf,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je toestel op vliegtuigmodus lijkt te blijven staan. Super onhandig voor je!



Ik denk dat je je toestel even terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen zoals franswon al zei. Als dat niet helpt zou ik contact opnemen met de leverancier van de telefoon. Ik hoop dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen zal helpen!



@franswon bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Caspar
Jo allebei erg bedankt voor het reageren en de hulp. Het probleem blijft zich voordoen dus ik moet nog even kijken wat ik ga doen want ik heb het toestel gekregen dus kan het niet terugsturen.

Reageer