Skip to main content
Beantwoord

via SMS verificatie code voor [TikTok] ontvangen, wat ik niet/nooit heb gebruikt.

• February 21, 2026
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Via SMS heb ik een verificatie code voor [TikTok] ontvangen, wat ik niet/nooit heb gebruikt.
Betekend dit nu dat iemand mijn telefoon nummer gebruikt om een TikTok account aan te maken. En, moet ik me nu zorgen maken?

Dank U, Henk.

Beste antwoord door wimj12

Zhij heeft gewoon een verkeerd nummer ingetikt. En krijgt nu geen verificatie code en dus geen account,

Niets aan de hand denk ik dus

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • antwoord
  • February 21, 2026

Zhij heeft gewoon een verkeerd nummer ingetikt. En krijgt nu geen verificatie code en dus geen account,

Niets aan de hand denk ik dus

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 23, 2026

Hoi ​@Henk87776554,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@wimj12 al aangeeft, is het waarschijnlijk dat iemand gewoon per ongeluk jouw telefoonnummer heeft ingevuld bij TikTok. Hierdoor ontvang je een verificatiecode, maar er wordt geen account aangemaakt met jouw nummer zonder jouw actie.

Je hoeft je verder geen zorgen te maken. Ik raad aan niet op de SMS te reageren en niet op links te klikken. Je simkaart blijft veilig en je account wordt hier niet door gebruikt.

Als je nog vragen hebt of iets verdachts ziet, laat het gerust weten, dan kijk ik er samen met jou naar.

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • February 23, 2026

Zo dacht ik er ook over,
Dank U voor de antwoorden.