Skip to main content
Om 17:10 hoor ik dat mijn nummer niet overgezet kan worden omdat de gewenste overstapdatum niet mogelijk is.

Nu heb ik mijn vorige provider gebeld om te vragen of ze mijn nummer willen vrijgeven. Dit hebben ze nu gedaan.

Als ik echter mijn nummer wil overzetten naar Simyo geeft hij op mijn I-pad aan dat het binnen 5 werkdagen overgezet kan worden en op mijn PC 30 dagen .



Graag wil ik het binnen 5 dagen overgezet hebben.
Hoi arncare,



Welkom op het forum :)

Het verschil in data die je kunt kiezen heeft er waarschijnlijk mee te maken of je hebt aangegeven zelf te hebben opgezegd, of dat wij dat nog voor je moeten doen. Ik zie dat we bij jou eerst een alternatieve datum verder weg in de toekomst terug kregen. Ik ga er dus vanuit dat je nu hebt afgekocht bij je huidige provider, of iets anders hebt afgesproken.

Ik zie nu dat we een verzoek verzonden hebben voor over een maand. Omdat dit verzoek nu al verzonden is, kunnen we daar de datum nog niet van aanpassen. Wanneer je antwoord hebt gekregen van dit verzoek, dan kunnen we pas een nieuw verzoek met een andere datum doen.

Ik ga het dus even voor je in de gaten houden. Je weet zeker dat je per direct weg mag?



Groetjes,

Charlene

Reageer