Skip to main content
Hi,



Op 30 mei heb ik een Sim Only abonnement besteld en op dat moment gelijk nummerbehoud aangevraagd.

Tevens heb ik mijn tijdelijke simkaart ontvangen. Het tijdelijke telefoonnummer die hierbij hoort, bevalt me eigenlijk erg goed.

Vandaag heb ik een bevestiging ontvangen dat mijn huidige telefoonnummer kan worden overgezet naar mijn nieuwe Simyo simkaart, en dat dit op 10-6-2013 zal worden gedaan.

In deze email stond ook dat ik deze aanvraag kon annuleren. Ik zou graag de aanvraag naar het nummerbehoud annuleren.

Ik heb al een email gestuurd naar porteringen@simyo.nl maar ik zag dat het 3 werkdagen duurt om mijn email te beantwoorden. 

Vandaar een bericht via het forum.

Ik hoop dat jullie de aanvraag naar nummerbehoud kunnen annuleren, zodat ik zo spoedig mogelijk gebruik kan maken van mijn Simyo abonnement met het tijdelijke Simyo telefoonnummer. Het nummer op mijn simkaart is: 57105491



Hierbij heb ik nog een kleine vraag. Ik heb mijn simkaart al geactiveerd op de website, maar de simkaart nog niet gebruikt met mijn telefoon. 

Klopt het dat ik dan geen gebruik maak van het buiten bundel? 



Bij voorbaat dank, Guylaine de Kort
Hi,



Op 30 mei heb ik een Sim Only abonnement besteld en op dat moment gelijk nummerbehoud aangevraagd.

Tevens heb ik mijn tijdelijke simkaart ontvangen. Het tijdelijke telefoonnummer die hierbij hoort, bevalt me eigenlijk erg goed.

Vandaag heb ik een bevestiging ontvangen dat mijn huidige telefoonnummer kan worden overgezet naar mijn nieuwe Simyo simkaart, en dat dit op 10-6-2013 zal worden gedaan.

In deze email stond ook dat ik deze aanvraag kon annuleren. Ik zou graag de aanvraag naar het nummerbehoud annuleren.

Ik heb al een email gestuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] maar ik zag dat het 3 werkdagen duurt om mijn email te beantwoorden. 

Vandaar een bericht via het forum.

Ik hoop dat jullie de aanvraag naar nummerbehoud kunnen annuleren, zodat ik zo spoedig mogelijk gebruik kan maken van mijn Simyo abonnement met het tijdelijke Simyo telefoonnummer. Het nummer op mijn simkaart is: 57105491



Hierbij heb ik nog een kleine vraag. Ik heb mijn simkaart al geactiveerd op de website, maar de simkaart nog niet gebruikt met mijn telefoon. 

Klopt het dat ik dan geen gebruik maak van het buiten bundel? 



Bij voorbaat dank, Guylaine de Kort




Hoi Guylainedekort,



Welkom op het forum!

Ik heb op je verzoek het verzoek voor nummerbehoud laten annuleren en bundels laten activeren.

De bundels zullen vandaag na half 6 actief zijn. Dan kan je gebruik maken van het nummer van Simyo en je bundels.

Reageer