Skip to main content
Hallo Simyo,



ik heb vorige week een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd dat per 21 mei in zal gaan, met nummerbehoud.

De volgende dag kreeg ik een email met dat mijn vorige provider (Vodafone) heeft aangegeven dat mijn mobiele nummer niet overgezet kan worden naar mijn Simyo simkaart; de opgegeven reden was simnummer onjuist. 

Ik heb inmiddels wel mijn nieuwe Simyo-simkaart in huis en ik ben langs de Vodafonewinkel geweest om te vragen hoe ik mijn nummer kan behouden, maar zij kunnen daar niks aan veranderen.



Hoe kan ik bij jullie (zonder opnieuw een aanvraag te doen aangezien ik de simkaart al in huis heb) mijn Vodafone simkaartnummer doorgeven zodat ik wel mijn nummer kan behouden?

En gaat mijn abonnement dan nog wel op 21 mei in?



Met vriendelijke groet,



Mijke
Hallo Simyo,



ik heb vorige week een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd dat per 21 mei in zal gaan, met nummerbehoud.

De volgende dag kreeg ik een email met dat mijn vorige provider (Vodafone) heeft aangegeven dat mijn mobiele nummer niet overgezet kan worden naar mijn Simyo simkaart; de opgegeven reden was simnummer onjuist. 

Ik heb inmiddels wel mijn nieuwe Simyo-simkaart in huis en ik ben langs de Vodafonewinkel geweest om te vragen hoe ik mijn nummer kan behouden, maar zij kunnen daar niks aan veranderen.



Hoe kan ik bij jullie (zonder opnieuw een aanvraag te doen aangezien ik de simkaart al in huis heb) mijn Vodafone simkaartnummer doorgeven zodat ik wel mijn nummer kan behouden?

En gaat mijn abonnement dan nog wel op 21 mei in?



Met vriendelijke groet,



Mijke




Hoi Mijke,



Welkom op het forum!

Kan je mij voorzien van het juiste simkaartnummer. Simkaartnummer van Vodafone bestaat uit 19 cijfers en begint met 89314.

Wanneer wij het juiste simkaartnummer hebben kunnen wij een nieuw verzoek voor je indienen.
Hoi Natascha,



dank voor je reactie!



Mijn Vodafone simkaartnummer is 8931440300 456070754.



Ik hoor graag van je of het gelukt is!



Groeten,



Mijke 
Hoi Natascha,



dank voor je reactie!



Mijn Vodafone simkaartnummer is 8931440300 456070754.



Ik hoor graag van je of het gelukt is!



Groeten,



Mijke 




Hoi Mijke,



Ik heb de afdeling nummerbehoud een bericht gestuurd om een nieuw verzoek voor je in te dienen.

Zodra er een terugkoppeling is ontvang je een e-mail hierover.

Reageer