Skip to main content

.

Hallo, ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij simyo. Nu wil ik mijn nummer behouden. Dit nummerbehoud is goedgekeurd alleen er staat dat hij pas op 31 juli ingaat. Ik heb geen abonnement meer lopen bij mijn oude provider. Dit zou dus betekenen dat ik 4 weken zonder 4g en belminuten zit. Kan deze overzetdatum verplaatst worden naar vandaag?

Vriendelijke groet

Als je van de overstapservice met nummerbehoud van Simyo gebruik maakt, regelt Simyo de overstap met nummerbehoud, op het moment van de werkelijke overstap vervalt het nummer bij je oude provider en gaat je bestaande nummer bij Simyo in. @HelpPLS 

Jij hebt het blijkbaar anders aangepakt en weet daarom niet of je je nummer nog kunt overzetten als je zelf al bij je vorige provider geen actief abo meer hebt.

Als het anders is, lees ik het graag.

Als je van de overstapservice met nummerbehoud van Simyo gebruik maakt, regelt Simyo de overstap met nummerbehoud, op het moment van de werkelijke overstap vervalt het nummer bij je oude provider en gaat je bestaande nummer bij Simyo in. @HelpPLS 

Ja dankjewel. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice en ik heb deze informatie dus ook al online gelezen. 

Jij hebt het blijkbaar anders aangepakt en weet daarom niet of je je nummer nog kunt overzetten als je zelf al bij je vorige provider geen actief abo meer hebt.

Als het anders is, lees ik het graag.

Nee ik heb dit niet anders aangepakt. Ik heb netjes aangevraagd om mijn nummer te behouden via de overstapservice. En dit is ook goedgekeurd. 

Ik wil alleen nu overstappen, en niet pas over 4 weken zoals er in de email van het nummerbehoud staat. 

Ik wil dus de overstapdatum van 31 juli verplaatsen naar 5 juli. 

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @HelpPLS 

Hoi @HelpPLS,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Ook zie ik dat je nummerbehoud nu is goedgekeurd voor een eerdere datum. Goed om te zien! Ik ga ervanuit dat het hiermee is opgelost. 🙂

Thanks voor je hulp! @J.D.L. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer