Skip to main content
Ik heb onlangs een vervangende simkaart besteld, omdat mijn oude simkaart niet in mijn nieuwe telefoon paste (Lumia 535). Ik heb de nieuwe simkaart geactiveerd en op de webpagina staat ook dat de simkaart 'actief' is. De simkaart wordt herkend door de telefoon en ik kan ook gewoon mijn pincode intoetsen, maar hierna blijft de telefoon "Geen service" aangeven en kan ik niet bellen en SMSen.



De volgende dingen heb ik al geprobeerd:


  • Toestel herstart
  • Simkaart opnieuw geplaatst
  • Handmatig het KPN netwerk selecteren
  • Verschillende locaties en zelfs verschillende provincies

Maar dit heeft het allemaal niet opgelost. Met de vorige simkaart heb ik overigens ook nooit problemen gehad.



Iemand nog tips? Ik zag op het forum ook dat Simyomedewerkers op afstand de simkaart kunnen resetten en dat dit het vaak wel oplost. Zou dit eventueel nog geprobeerd kunnen worden?
Hoi Rhannie, welkom op ons forum!



Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je topic verplaatst naar het subforum Bellen.



Helaas ondervinden we sinds gisteren last van een storing in ons netwerk. Dit heeft onder anderen betrekking op het activeren van vervangende simkaarten.

In dit topic houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.



Excuses voor het ongemak.
Het werkt inmiddels weer. Waarschijnlijk zal het inderdaad met de storing te maken hebben gehad.



Bedankt in ieder geval!
Hoi Rhannie, Graag gedaan, ook namens -Ernst;) En dankjewel voor de terugkoppeling, wat fijn dat alles weer werkt!

Reageer