Skip to main content
Vandaag heb ik een vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd. Dit werkte volgens mij allemaal prima en de nieuwe simkaart + pin is ook te zien bij 'Mijn Simyo' en er stond een melding bij dat het binnen enkele minuten actief zou zijn.

Toch werkt mijn oude simkaart nog steeds en de nieuwe niet. Bij het opstarten met de nieuwe simkaart(nieuwe telefoon) wordt de PIN gewoon geaccepteerd, maar verolgens blijft het netwerkop 'alleen noodoproepen' staan. Met de oude simkaart kan ik wel gewoon nog bellen.

Ik las in één van de andere topics hierover dat ik een bevestigingsmail had moeten ontvangen? Deze heb ik niet gekregen.

Nu heb ik vanavond een tijdlang beide toestellen uit gehad en pas later weer opgestart, maar het probleem blijft hetzelfde: Oude toestel met oude sim werkt, nieuwe toestel met nieuwe sim werkt niet.

Ben ik te ongeduldig, of is er iets anders aan de hand?
Ok, waarschijnlijk heeft dit dan hiermee te maken:

https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-verwerking-gegevens-8-1-14-a-16163/
Alles werkt inmiddels.
Hoi scyomn, welkom op het Simyo forum :)



Die vertraging waar we last van hadden, was inderdaad de oorzaak. Helaas hebben veel mensen er last van gehad :(



Leuk dat je ook even laat weten dat aller weer werkt!

Reageer