Skip to main content
ik heb in verband met het stelen van mijn mobiel een nieuwe simkaart aangevraagd. na twee dagen had ik hem al binnen maar nadat ik de simkaart had geactiveerd kreeg ik te horen dat om administratieve redenen het nummer niet in gebruik was. op dit forum las ik dat er meerdere mensen ditzelfde probleem hebben en dat het opgelost kon worden door de mobiel opnieuw aan en uit te zetten of een uurtje te wachten. ik ben nu twee dagen verder en heb mijn mobiel geregeld aan- en uitgezet maar zonder resultaat.

weet iemand raad?

alvast bedankt! Tim
Ik neem aan dat je je simkaart hebt laten blokkeren nadat hij gestolen was. Die blokkade gaat automatisch over op de nieuwe sim, en kan alleen door de klantenservice opheven worden. Dus even een belletje plegen morgen.
ik heb in verband met het stelen van mijn mobiel een nieuwe simkaart aangevraagd. na twee dagen had ik hem al binnen maar nadat ik de simkaart had geactiveerd kreeg ik te horen dat om administratieve redenen het nummer niet in gebruik was. op dit forum las ik dat er meerdere mensen ditzelfde probleem hebben en dat het opgelost kon worden door de mobiel opnieuw aan en uit te zetten of een uurtje te wachten. ik ben nu twee dagen verder en heb mijn mobiel geregeld aan- en uitgezet maar zonder resultaat.

weet iemand raad?

alvast bedankt! Tim




Ik neem aan dat je je simkaart hebt laten blokkeren nadat hij gestolen was. Die blokkade gaat automatisch over op de nieuwe sim, en kan alleen door de klantenservice opheven worden. Dus even een belletje plegen morgen.



Hoi Tim1994,



Wat Scotsman zegt :)

Dat antwoord vind je ook hier.



Groetjes, Charlene

Reageer