Hoi,
Bij mij is het activeren van de vervangende simkaart via de site gisteren gelukt, vanmiddag heb ik de bevestigingsmail ontvangen maar de simkaart doet nog helemaal niets. Wat nu te doen? Iemand tips?
Bladzijde 1 / 1
Het wil vaak een uitkomst bieden door je telefoon uit en weer aan te zetten, zodat de simkaart (opnieuw) op het netwerk wordt aangemeld.
Ook dat heb ik geprobeerd en helpt ook niet helaas...
Er waren gisteren problemen met de verwerkin van gegevens (https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-verwerking-gegevens-8-1-14-update-opgelost-16163/) ik denk het nog niet helemaal opgelost is want ik zie na de tijd 16:35 og problemen. Het kan natuurlijk dat het plaatsen van het bericht later is dan het activeren van de simkaart.
Hoi Margriet-, welkom op het Simyo forum :)
Het euvel bleek de vertraging te zijn waar Martijn aan refereert. Kun je ons nog bevestigen of alles inmiddels naar behoren werkt?
Martijn en RicoK; dank voor de hulp!
Het euvel bleek de vertraging te zijn waar Martijn aan refereert. Kun je ons nog bevestigen of alles inmiddels naar behoren werkt?
Martijn en RicoK; dank voor de hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.