Skip to main content
Beantwoord

vertraging in weergave.

• July 15, 2026
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

bellers krijgen direct mijn voicemail. pas na 1 of 2 uur verschijnt krijg ik een sms dat ik voixemail heb. ook verschijnt dan pas in mijn box ' recent'  dat ik een gesprek gemist heb. Hoe kan dit?  

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@Bart65,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je oproepen direct naar je voicemail gaan en je pas later een melding krijgt van gemiste oproepen en voicemail.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer bijvoorbeeld of de functie voor doorschakelen naar voicemail of ‘Niet storen’ op je telefoon is ingeschakeld. Schakel deze functies uit als ze aanstaan. Controleer ook of je voicemailbox niet vol zit, omdat een volle mailbox ervoor kan zorgen dat bellers geen voicemailbericht kunnen achterlaten.

Als je de sms over een gemiste oproep steeds pas veel later ontvangt, kan er ook een probleem zijn met je toestel of de verbinding met het netwerk. Je kunt een kruistest uitvoeren door je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en te kijken of het probleem daar ook voorkomt. Zo kunnen we achterhalen of de oorzaak bij je eigen toestel ligt of ergens anders.

Kun je aangeven welk toestel je gebruikt en of je dit probleem overal ervaart of alleen op bepaalde locaties? Zoals ​@XTF  ook al vroeg (bedankt!), kan je zelf wel bellen? En gebeurt het ook wanneer je jezelf belt met een andere telefoon? Met deze informatie kunnen we beter inschatten waar het probleem vandaan komt en je verder helpen.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes,
Khadija

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • July 15, 2026

Kun je zelf wel bellen?

Gebeurd het ook als je met een andere telefoon jezelf belt?

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • July 16, 2026

Hoi ​@Bart65,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je oproepen direct naar je voicemail gaan en je pas later een melding krijgt van gemiste oproepen en voicemail.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer bijvoorbeeld of de functie voor doorschakelen naar voicemail of ‘Niet storen’ op je telefoon is ingeschakeld. Schakel deze functies uit als ze aanstaan. Controleer ook of je voicemailbox niet vol zit, omdat een volle mailbox ervoor kan zorgen dat bellers geen voicemailbericht kunnen achterlaten.

Als je de sms over een gemiste oproep steeds pas veel later ontvangt, kan er ook een probleem zijn met je toestel of de verbinding met het netwerk. Je kunt een kruistest uitvoeren door je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en te kijken of het probleem daar ook voorkomt. Zo kunnen we achterhalen of de oorzaak bij je eigen toestel ligt of ergens anders.

Kun je aangeven welk toestel je gebruikt en of je dit probleem overal ervaart of alleen op bepaalde locaties? Zoals ​@XTF  ook al vroeg (bedankt!), kan je zelf wel bellen? En gebeurt het ook wanneer je jezelf belt met een andere telefoon? Met deze informatie kunnen we beter inschatten waar het probleem vandaan komt en je verder helpen.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • July 17, 2026

Als ik met mijn andere toetslebel gaat ie gewoon over. Maar van ene andere beller kreeg ik ook pas weer veel later een sms dat er gebeld was en kwam pas daarna in mijn overzicht ‘recent’ het gemiste telefoontje zichtbaar.

het gekke is ook dat het in de veel later ontvangen sms genoemde telefoonnummer niet behoort bij de degene die de voicemail heeft ingesproken.  Na een paar keer terugbellen kreeg ik een heel ander persoon aan de lijn.