Skip to main content
Volgens mijn verbruik heb ik 4 sms-jes verstuurd deze maand. Dit is er echter maar 1 geweest tot nu toe. (Wel heb ik nog 3 whats app-jes verstuurd). Hoe kan dit?
Kan het zijn dat de tekst van de sms vrij lang is geweest waardoor het als 4 wordt verrekend?

Whatsapp stuurt zelden tot nooit sms berichten. Integendeel het is de vervanger daarvan.
Helaas dat is niet het geval. Ik snap het niet. Het is echt tot nu toe deze maand maar 1 kort berichtje geweest.
Volgens mijn verbruik heb ik 4 sms-jes verstuurd deze maand. Dit is er echter maar 1 geweest tot nu toe. (Wel heb ik nog 3 whats app-jes verstuurd). Hoe kan dit?



Hoi Deslootjes,



Welkom op het forum!



Hmm, ik heb even in je verbruik gekeken en zie ook 4 smsjes terug voor september. Naar twee verschillende nummers en op geheel verschillende momenten in tijd, dus het is niet een hangend smsje o.i.d. geweest.

Herken je wel de nummers waar naar is gesmst? (nouja in het ene geval alleen de eerste vijf cijfers v/h nummer) Ik zie dat je naar dat nummer eind augustus ook hebt gesmst 🙂.



Belangrijk om te weten is de onze simkaart niet uit zichzelf smsjes kan versturen, daarvoor moet de simkaart opdracht krijgen vanuit de telefoon. Dus ik zou willen aanraden om bijvoorbeeld toch nog even na te gaan of je wel echt de berichtjes via Whatsapp hebt gestuurd als mogelijke verklaring...



Ik hoor graag je bevindingen 🙂
Bedankt voor je reactie en uitgebreide verklaring!

Ik vermoed dat door wisseling van een nw toestel afgelopen week. Ik misschien toch 4 sms-jes heb verstuurd. 3 vanaf het oude 1 vanaf het nwe. Dat zou het eea wel verklaren. Ik hou het de komende tijd in de gaten. Mocht het verbruik toch anders zijn als ik denk, dan laat ik het nog weten.

Voor nu iig bedankt!
Bedankt voor je terugkoppeling. Mocht je er toch nog vragen over hebben, op het forum ben je altijd welkom :)



Groetjes,



Alex

Reageer