Skip to main content
Ik heb op dit forum dit probleem eerder langs zien komen en ik heb nu exact hetzelfde probleem. Ik wil graag verlengen via studentmobiel.nl maar daar krijg ik de melding dat het niet mogelijk is of dat het nummer automatisch wordt overgezet als het een verlenging betreft. Ik kan echter niet op die site verlengen bij Simyo en via bestellen lukt het dus ook niet. Kunnen jullie hierbij helpen?
Hoi maartje15, welkom op het Simyo forum!



Leuk dat je via studentmobiel.nl gaat bestellen 🙂 Het kan dat je op hun website een foutmelding krijgt. Ik raad je aan om de volgende fictieve gegevens in te voeren: provider 'KPN en als te behouden nummer '0612345678'.



Zodra je hebt besteld, ontvang je van ons een e-mail met het tijdelijk nummer. Wil je dit tijdelijk nummer naar mij sturen in een privébericht? Ik ga er dan voor zorgen dat het alsnog wordt veranderd.



Geef je door of het lukt? 🙂
Hoi maartje15,



Dankjewel voor je privébericht. Ik heb de gegevens nu net doorgestuurd naar mijn collega's van nummerbehoud. Op deze manier kan je nummer alsnog worden overgezet naar het nieuwe Simyo abonnement 😃
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb KPN en mijn eigen nummer ingevoerd. Kan dit ook, want ik wil heel graag mijn eigen nummer behouden. Heb het contract al de deur uit gedaan.Want dacht dat kpn en simyo hetzelfde waren aangezien het hetzelfde netwerk gebruikt.



Groetjes Gwenn
Hoi Gwenn94,



Welkom op het forum en bij Simyo :)



Als je je nummer van KPN wilt overnemen dan zou dat probleemloos kunnen. De werkwijze die Naomi hierboven omschrijft is alleen van toepassing op Simyo nummers.



Houd je ons op de hoogte als de aanvraag hebt afgerond?

Reageer