Skip to main content
Ik ben van plan om via studentmobiel een telefoon met simyo abonnement te bestellen. Ik ben op het moment al klant van simyo, maar heb gelezen dat het via een aantal stappen mogelijk zou moeten zijn om te verlengen. In het bestelscherm krijg ik deze melding:







Verlengen is niet mogelijk als ik op de link klik.



Ik las iets over het invullen van een dummy nummer, maar was niet helemaal zeker over het hoe en wat? en wat doe ik met mn simkaart nummer in dit geval?



Alvast bedankt!
Hoi silverace, welkom op het Simyo forum :)



Leuk om te lezen dat je graag je nummer verlengt bij Simyo. Dat je dit via een andere verkooppartij doet, hoort geen probleem te zijn. Je doet namelijk een nieuwe bestelling en krijgt daarbij een tijdelijk nummer. Wij krijgen intern het verzoek en koppelen we dat automatisch aan je bestaande account bij Simyo.



Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met studentmobiel. Zij horen dit namelijk gewoon te accepteren 🙂. Willen ze hier niet aan meewerken, vul dan de gegevens correct in en geef aan dat je huidige provider KPN is. Je krijgt dan in eerste instantie wel een afwijzing van je nummerbehoud per e-mail. Het enige wat je dan hoeft te doen is reageren op de e-mail met de juiste gegevens en aangeven dat je via Studentmobiel 'overstapt'.



Denk je dat het gaat lukken?



Groetjes, Tiury
Bedankt voor het snelle antwoord!



Het is optie 2 geworden: http://helpdesk.studentmobiel.nl/support/solutions/articles/4000009630-verlengen-simyo



De telefoon was een preorder en komt ergens eind november/eerste week december. Moet ik wachten op een mail van jullie over de foute data in nummerbehoud of?



Alvast bedankt!
Hoi silverace,



Wat onhandig dat je toch de tweede optie moest kiezen, maar het zij zo! Je krijgt deze afwijzing binnen een week in je inbox 🙂. Je moet hier dus wel eventjes op wachten. Je hoeft dan enkel aan te geven dat je nummer van Simyo is en je bent overgestapt via Studentmobiel. Wij pakken het dan verder voor je op!



Welke telefoon heb je bestelt 🙂?



Groetjes, Tiury
Super, dat moet dan wel goedkomen!



Een lumia 550! zou eerst voor de 950 gaan, maar zag de simyo aanbieding met korting op de 550 en dat was nogal een groot verschil met een kpn abbo voor 37.50 pm en 116 aanbetaling 🙂
Hoi silverace,



Dat is me wel een best verschil ja! Nou, ik kan het daarom gemakkelijk een goed besluit noemen.



Als je nog verdere vragen hebt over het nummerbehoud proces of je hebt hulp nodig, weet je me te vinden 😉!



Groetjes, Tiury

Reageer