Ik heb tijdens het activeren van mijn nieuwe simyo only abonnement het verkeerde simkaartnummer doorgegeven. Het KPN simkaartnummer heeft ook cijfers. Ik heb er niet over nagedacht de cijfers weg te laten. Nu is mijn nummerbehoud aanvraag afgewezen. Ik heb naar porteringen@simyo.nl het goede nummer gemaild, maar hier nog geen reactie op gekregen? Is de aanvraag nu in behandeling of wat moet ik nu doen om mijn aanvraag te herstellen?
Dank je wel
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Tej,
Kan je mij een privé bericht sturen en daarin het simkaartnummer van de simkaart vermelden? Dan kan ik het voor je laten aanpassen.
Groetjes,
Alex
Kan je mij een privé bericht sturen en daarin het simkaartnummer van de simkaart vermelden? Dan kan ik het voor je laten aanpassen.
Groetjes,
Alex
Ik weet niet of dit een privé bericht is, ik gok het er maar op:
Mijn simkaartnummer nummer is: * het is een KPN simkaartnummer .
Dank je wel!
Mijn simkaartnummer nummer is: * het is een KPN simkaartnummer .
Dank je wel!
Hoi Tej,
Ik heb de nummerbehoud afdeling even laten kijken naar je aanvraag. Het door jou opgegeven te behouden telefoonnummer behoort tot een andere provider. Kan je mij een privé bericht sturen met het te behouden telefoonnummer en bijbehorende service provider?
Je kunt een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Groetjes,
Alex
Ik heb de nummerbehoud afdeling even laten kijken naar je aanvraag. Het door jou opgegeven te behouden telefoonnummer behoort tot een andere provider. Kan je mij een privé bericht sturen met het te behouden telefoonnummer en bijbehorende service provider?
Je kunt een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.