Skip to main content
Gisteren heb ik per ongeluk het verkeerde simkaartnummer doorgegeven. Daar heb ik daarna over gemaild maar ik heb daar helaas nog geen antwoord op gehad. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het simkaartnummer toch correct in het systeem staat?
Hoi tddekker,



Welkom bij Simyo:D Leuk dat je je vraag op het forum stelt.



Ik heb je email er even bij gezocht en zie dat je al bent geholpen door een collega.

Ze heeft het simkaartnummer van je vorige provider aangepast en de aanvraag met de juiste informatie ingediend:$ Nu afwachten wat het antwoord is vanuit je vorige provider,





Kun je laten weten of het is gelukt?
Ja klopt, bedankt! Ondanks dat ik nummerbehoud heb aangevraagd krijg ik de simkaart nog steeds binnen 3 werkdagen thuis toch?
Hoi tddekker,



Fijn, en graag gedaan.:$



Je de aanvraag nummerbehoud heeft geen invloed op de levertijd van je simkaart.

Wel op de activatie van je bundels. Deze worden pas actief nadat je nummer is overgezet.

Maak je gebruik van de simkaart voordat je bundels actief zijn, bel je wel tegen de buiten bundel tarieven.;)

Reageer