Skip to main content
antwoord

Verificatie sms of klantnummer huidige provider tbv nummerbehoud?

  • August 8, 2025
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb geen werkende telefoon om SMS te verifiëren. Gekke is dat er staat dat het ook per mail ontvangen kan worden om zo je aanvraag nummerbehoud te bevestigen, maar die mail komt niet aan. Ook invullen klantnummer huidige provider kan niet. Alleen maar die SMS code en dat kan ik dus niet. Moet wel binnen 24 uur gebeuren, terwijl jullie tot maandag zijn gesloten. Ivm herroepingsrecht huidige provider moet het maandag al geregeld zijn. Ik wil mijn nummer echt niet kwijt. Makkelijk nummer en heb ik al 30 jaar. Help asjeblieft dus snel. 

Beste antwoord door JanD

Hoi Jan, oh super, dankjewel!

Zie onderstaande link ​@Peetjemet :

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 9, 2025

Beste ​@Peetjemet , in het weekend kun je van 10u00 tot 17u00 WhatsAppen met Simyo.

 


  • auteur
  • Beginner
  • August 9, 2025

Hoi Jan, oh super, dankjewel!


JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • August 9, 2025

Hoi Jan, oh super, dankjewel!

Zie onderstaande link ​@Peetjemet :

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 11, 2025

Hi ​@Peetjemet,

Bedankt voor je bericht. 

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent via Whatsapp. Dat is fijn om te zien!

Heel erg bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja