Skip to main content
dag, het kleine zusje van mijn oudste dochter heeft haar  mobiel laten blokkeren maar nu weet ze haar wachtwoord niet meer van haar gmail.

nu heb ik een nieuw wachtwoord  voor haar aangemaakt maar dat werkt dus niet. hellup  😕
Volgens mij moet je bij het registreren een al bestaand email adres opgeven. Probeer deze link eens: klik
bedankt Martijn voor je antwoord, deze site heb  ik dus gehad en daarmee een nieuw  wachtwoord voor haar gmail aangemaakt, maar hiermee kan ik dus niet inloggen op haar mobiel
p.s. om haar mobiel blokkering op te heffen, moet ze sowieso bij de klantenservice zijn. Zelf kan je dit niet in mijn simyo doen.
klantenservice kan mij hierbij niet helpen.
Hoi lauravanhetende,



Ik zie dat je in dit topic deze vraag ook al gesteld hebt. Charlene heeft je vraag daar al beantwoord met een wedervraag ;)

Als ik het zo lees, lijkthet me dat de telefoon zelf is geblokkeerd, trouwens. Dat is niet iets waar wij wat aan kunnen doen...



Is
het kleine zusje van mijn oudste dochter
niet gewoon ook je eigen dochter?





Martijn®️, dank je voor het meedenken!
-Ernst, ik lees: het  kleine zusje heeft de telefoon van mijn oudste dochter laten blokkeren.



Dit kan dus (ook) betekenen dat het kleine zusje van de TS het toestel van zijn/haar oudste dochter heeft laten blokkeren....🆒

Reageer