Skip to main content
ik heb net een kaart van jullie in gebruik, maar vergeten dat ik mijn eigen nr. wil behouden. hoe kan ik er voor zorgen dat ik alsnog mijn nr. kan behouden
Hallo Ginyginy,



Welkom op het Simyo Forum.



Het maakt niet uit dat je dat vergeten bent!

Via Mijn Simyo kan je ook gemakkelijk dat proces starten.

Log in in Mijn Simyo en ga naar Instellingen > Simkaart.

Onderaan staat nummerbehoud.



Heb je het kunnen vinden?
, ja ik heb het kunnen vinden.omdat ik mijn vorige telefoon per abuis heb weggegooid, heb ik geen prepaidkaart nr. en kan dus het dan niet aanvragen
Hallo GinyGiny,



Wat vervelend.

Ik raad je aan, als je je oude nummer nog weet, contact op te nemen met je vorige provider.

Misschien kan deze aan de hand van een paar vragen nog je simkaart nummer geven zodat je je oude nummer mee over kunt nemen.



Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Hoi ginyginy,



Ook namens mij van harte welkom op het Simyo Forum.



Je kunt altijd nummerbehoud aanvraag ook al ben je dit per ongeluk vergeten bij het bestellen van je contract.



Zoals je ziet heb ik het bericht van Maikel.twinnie gemarkeerd als antwoord. Dit is namelijk helemaal goed! Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Ook zijn 2e antwoord is helemaal perfect. Het simkaartnummer van jouw oude provider is door ons niet op te vragen. Als je jouw nummer nog bij de hand hebt, kun je wellicht contact opnemen met jouw oude provider om dit na te vragen.



Houd je ons op de hoogte?



@Maikel.twinnie, wat een mooi bericht heb je weer gemaakt 🙂 Bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela

Reageer