Skip to main content
Goeiedag,

Ik krijg telkens van jullie een email dat het nummer van mij meer dan 5mb verbruikt.[het toegewezen nummer van jullie]

krijg ook het advies om m'n bundel te activeren.het probleem is echter dat jullie het niet voor elkaar krijgen om het nummer behoud van m'n vorige provider over te zetten.

Jullie advies om contact op te nemen met KPN m'n vorige provider,en notabene waar jullie een dochter onderneming van zijn,haalt niets uit.

Van KPN heb ik tot 4 keer toe te horen gekregen dat het geen probleem zou moeten zijn.Bij de laatste poging van mijn kant kreeg ik zelfs te horen van een medewerker KPN dat ze bij jullie geen kennis van zaken hebben en er prutsers aan het werk zijn,daar kon ik het mee doen.

Zet naar mijn bescheiden mening het simyo abonnement door op het door jullie toegewezen nummer en activeer dat internet bundel.ik ben er een beetje klaar mee.met vriendelijke groet, Johan
Dit is een vervolg op topic Nano sim niet te activeren via site, omdat de reactie een ander onderwerp betreft.
Goeiedag,

Ik krijg telkens van jullie een email dat het nummer van mij meer dan 5mb verbruikt.[het toegewezen nummer van jullie]

krijg ook het advies om m'n bundel te activeren.het probleem is echter dat jullie het niet voor elkaar krijgen om het nummer behoud van m'n vorige provider over te zetten.

Jullie advies om contact op te nemen met KPN m'n vorige provider,en notabene waar jullie een dochter onderneming van zijn,haalt niets uit.

Van KPN heb ik tot 4 keer toe te horen gekregen dat het geen probleem zou moeten zijn.Bij de laatste poging van mijn kant kreeg ik zelfs te horen van een medewerker KPN dat ze bij jullie geen kennis van zaken hebben en er prutsers aan het werk zijn,daar kon ik het mee doen.

Zet naar mijn bescheiden mening het simyo abonnement door op het door jullie toegewezen nummer en activeer dat internet bundel.ik ben er een beetje klaar mee.met vriendelijke groet, Johan




Hoi johan6373,



Welkom op het forum :)

Ik zie inderdaad al een aantal afgewezen verzoeken. Dat lijkt me frustrerend. Het laatste verzoek is afgewezen met een alternatieve datum in december, terwijl wij er wel bij vermeld hadden dat je al had opgezegd. Daarna hebben we van jou niks meer gehoord, dus is het abonnement nooit van start gegaan.

Omdat je nu gebruik hebt gemaakt van de simkaart, zonder dat je abonnement begonnen was, is alles tegen buiten bundel tarief gerekend. Om je daarvoor te waarschuwen hebben we je inderdaad die berichtjes gestuurd. Internet zonder bundel kost je een hoop geld, en ik zie ook dat je rekening van januari nu behoorlijk is opgelopen. Ik ga even kijken of we daar nog iets aan kunnen doen, daar stuur ik je een privébericht over.

Je verzoek om het nummerbehoud te annuleren is ook per email binnengekomen. Dus inmiddels heeft de afdeling nummerbehoud je verzoek in behandeling genomen en zijn je bundels geactiveerd. Wel heel vervelend dat het tot nu toe zo gegaan is. Nummerbehoud hoeft niet ingewikkeld te zijn, maar heeft wel met veel factoren te maken.

Je abonnement is nu in ieder geval eindelijk begonnen 🙂



Ik vind het wel heel jammer om te horen dat KPN ons zo omschrijft. Ik zie geen fouten van onze kant, en kan dan wel zeggen dat zij iets niet goed hebben gedaan, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat natuurlijk om de oplossing. Wij zijn wel een dochterbedrijf, maar toch een geheel eigen organisatie. Ik ga daar nog wel even achteraan. Niet leuk als 'papa' zo over ons praat.

Ik hoop dat je met je nieuwe nummer ook tevreden bent.



Ik heb je reactie even hiernaartoe verplaatst omdat het niet echt met nano-simkaarten te maken heeft. ;)



Groetjes, Charlene

Reageer