Skip to main content

.

Hallo

Mijn zoon van 14 jaar krijgt om 21;44 een bericht dat zijn mobiele data op is. Dat is al vreemd want hij stond onder de douche en zijn telefoon was gekoppeld aan de WiFi….

Om 21:46 hebben we een extra rekening van € 237 euro….

kunnen jullie dit verklaren ?

Ook al zou er mobiele data verbruikt zijn dan kan het nooit zo hoog zijn  

Voor de dataslurpers zoals YouTube, Netflix  en tiktok staat de mobiele data altijd uit  

u begrijpt dat wij hier erg van schrikken 

 

we horen het graag 

 

mvg, 

Marco Wijnen 

 

Hoi Marco, 

Wat vervelend dat jullie zo verrast zijn door de in rekening gebrachte kosten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Het is belangrijk om te weten dat de simkaart werkt in opdracht van het toestel en niet andersom. Wij registreren alleen hoeveel er verbruikt wordt. Blijkbaar gebeurt er op de achtergrond een hoop zonder dat jullie het doorhebben! Om dat in de toekomst te voorkomen is het belangrijk dat jullie alle instellingen van het toestel goed nakijken. Maak daarvoor gebruik van dit blog.

We begrijpen dat het niet jullie bedoeling was om deze kosten te maken en daarom komen we jullie graag eenmalig tegemoet. Ik stuur je hier nog een privéberichtje over zo. 

Heb je nog vragen? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas


Reageer