Beste Forumleden,
Inmiddels ben ik eigenlijk al een paar jaar een tevreden klant bij Simyo.
Dit is uiteraard nog niet veranderd omdat het eigenlijk voor bestaande klanten goedkoper wordt. ook wordt ik altijd aan de telefoon netjes geholpen.
Ik heb in deze jaren nog steeds dezelfde telefoon ( HTC one x+). het is al een oud beestje maar doet het nog prima eigenlijk.
Sinds 2-3 weken valt mijn netwerk constant weg gedurende de dag en hiermee soms ook mijn bel bereik. Dit is best vervelend aangezien ik voor mijn beroep vrij veel moet bellen en bereikbaar moet zijn.
Ook merk ik dat ik een paar keer per dag mijn pincode opnieuw moet invoeren. Nu is het een HTC kwaaltje dat de simkaart een beetje los zit ( dit was al veer eerder) maar dat heb ik toen gehotfixed met een stukje tape erachter zodat hij beter zou klemmen.
Nu heb ik de handmatige APN instellingen al geprobeerd en hij pakt het wel maar toch valt het steeds weg (telkens als die van H naar 3G springt lijkt het wel).
Is het mogelijk dat dit een software/simkaart fout is of is mijn telefoon simpelweg stervende?
Met vriendelijke groet,
Koekjestrommel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Koekjestrommel,
Wat fantastisch dat je ondanks dit probleem (waar we je uiteraard meteen mee gaan helpen) al jaren klant bent en je nog altijd tevreden bent 🙂! Dat vind ik natuurlijk leuk om te lezen, omdat het een prachtig compliment is.
Ondanks dat de HTC One X (+) inderdaad bekend staat om de simkaart problemen (en GPS en antenne), is het inderdaad een fijne telefoon en snap ik dat je 'm nog gebruikt. Ik heb 'm zelf ook gehad een tijdje terug 🙂. Ik kan je in elk geval geruststellen dat dit waarschijnlijk niet aan de telefoon ligt. Ik moet helaas zeggen dat er op dit moment een probleem is met het netwerk op sommige aansluitingen. Met deze aansluitingen heb je geen dataverkeer bij een 3G verbinding. Schakelt de telefoon over naar H+ werkt het wel weer.
Is dit bij jou ook het geval?
Groetjes, Tiury
Wat fantastisch dat je ondanks dit probleem (waar we je uiteraard meteen mee gaan helpen) al jaren klant bent en je nog altijd tevreden bent 🙂! Dat vind ik natuurlijk leuk om te lezen, omdat het een prachtig compliment is.
Ondanks dat de HTC One X (+) inderdaad bekend staat om de simkaart problemen (en GPS en antenne), is het inderdaad een fijne telefoon en snap ik dat je 'm nog gebruikt. Ik heb 'm zelf ook gehad een tijdje terug 🙂. Ik kan je in elk geval geruststellen dat dit waarschijnlijk niet aan de telefoon ligt. Ik moet helaas zeggen dat er op dit moment een probleem is met het netwerk op sommige aansluitingen. Met deze aansluitingen heb je geen dataverkeer bij een 3G verbinding. Schakelt de telefoon over naar H+ werkt het wel weer.
Is dit bij jou ook het geval?
Groetjes, Tiury
Tiury,
Dit klopt. Bij H+ werkt het prima. Bij 3G gebeurd er gewoon niks waardoor ik vaak geen internet heb.
Wat kan ik hieraan doen ?
Dit klopt. Bij H+ werkt het prima. Bij 3G gebeurd er gewoon niks waardoor ik vaak geen internet heb.
Wat kan ik hieraan doen ?
Hoi Koekjestrommel,
Helaas is dit niet is wat jij kunt oplossen. Gelukkig hebben we de afgelopen 2 dagen veel meldingen gehad waardoor we dit hebben kunnen doorgeven aan de netwerkspecialisten van KPN. Zij hebben het probleem onderzocht en gisteren aan het einde van de middag een oplossing gevonden. Als jij jouw telefoon uit- en aanzet, zou 3G gewoon een verbinding moeten opleveren.
Wil je dit proberen en ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Angela
Helaas is dit niet is wat jij kunt oplossen. Gelukkig hebben we de afgelopen 2 dagen veel meldingen gehad waardoor we dit hebben kunnen doorgeven aan de netwerkspecialisten van KPN. Zij hebben het probleem onderzocht en gisteren aan het einde van de middag een oplossing gevonden. Als jij jouw telefoon uit- en aanzet, zou 3G gewoon een verbinding moeten opleveren.
Wil je dit proberen en ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Angela
Helaas is dit niet is wat jij kunt oplossen. Gelukkig hebben we de afgelopen 2 dagen veel meldingen gehad waardoor we dit hebben kunnen doorgeven aan de netwerkspecialisten van KPN. Zij hebben het probleem onderzocht en gisteren aan het einde van de middag een oplossing gevonden. Als jij jouw telefoon uit- en aanzet, zou 3G gewoon een verbinding moeten opleveren.
Wil je dit proberen en ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Angela
Ik probeer het al de hele dag te testen maar net als ik iets wil laden met 3G springt hij over op H+ zul je net zien hahaha! Zolang die blijft overspringen prima. mocht het nog steeds misgaan laat ik van me horen !
bedankt voor de buitengewone service wederom.
Mvg,
Koekjestrommel
Hoi Koekjestrommel,
Graag gedaan uiteraard! Daar zijn we voor 🙂 Bedankt voor je mooie compliment.
Fijn dat je nu vooral H+ dekking hebt. Dit is immers sneller dan 3G. Mochten de problemen toch nog boven water komen als je wel een 3G verbinding hebt, dan weet je ons te vinden. Wij gaan op onze beurt de netwerkspecialist van KPN dan aan zijn jasje trekken.
Groetjes,
Angela
Graag gedaan uiteraard! Daar zijn we voor 🙂 Bedankt voor je mooie compliment.
Fijn dat je nu vooral H+ dekking hebt. Dit is immers sneller dan 3G. Mochten de problemen toch nog boven water komen als je wel een 3G verbinding hebt, dan weet je ons te vinden. Wij gaan op onze beurt de netwerkspecialist van KPN dan aan zijn jasje trekken.
Groetjes,
Angela
De korte momenten dat ik 3G heb heb ik inderdaad geen internet kwam ik achter bij het activeren van mijn hotspot. het probleem doet zich nog steeds voor 😞
Hoi Koekjestrommel,
We hebben inmiddels bericht gehad dat het opgelost zou moeten zijn en je gewoon verbinding hoort te krijgen via 3G. Helaas merken we dat dit niet bij iedereen zo is. Kun je de telefoon eens uitzetten voor 15 minuten en de simkaart eruit halen? Na het opnieuw opstarten hoort hij het weer te doen!
Groetjes, Tiury
We hebben inmiddels bericht gehad dat het opgelost zou moeten zijn en je gewoon verbinding hoort te krijgen via 3G. Helaas merken we dat dit niet bij iedereen zo is. Kun je de telefoon eens uitzetten voor 15 minuten en de simkaart eruit halen? Na het opnieuw opstarten hoort hij het weer te doen!
Groetjes, Tiury
Het was nog niet opgelost. maar had het gevoel dat dit ook door mijn telefoon kwam. Inmiddels Cyanogen erop gezet. Had het vermoeden dat het deels door een software fout kwam namelijk (telefoon bleef vaak in vliegtuigmodus vasthangen en detecteerde vaak niet dat er simkaart aanwezig/afwezig was. Ik kijk het nu even aan en hoop dat het opgelost is. Zal nu eerder aan mijn toestel liggen dan aan de provider vermoed ik.
Inmiddels alweer achter gekomen dat hetzelfde probleem zich blijft voordoen. Ik denk dat mijn HTC zijn beste tijd heeft gehad en vanaf nu door het leven gaat als MP3 speler haha. Inmiddels een Xperia Z3 bestelt en ga ervan uit dat het dan klaar is. Topic kan dan wat mij betreft op slot.
Hoi Koekjestrommel,
Wat jammer dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Gelukkig heb je een nieuwe bestemming gevonden voor je oude HTC :)
Laat je het weten wanneer je nieuwe telefoon binnen is?
Groetjes,
Sean
Wat jammer dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Gelukkig heb je een nieuwe bestemming gevonden voor je oude HTC :)
Laat je het weten wanneer je nieuwe telefoon binnen is?
Groetjes,
Sean
telefoon is binnen en in gebruik, heb er geen problemen mee gehad!
Hoi Koekjestrommel,
Dat is goed om te horen! Veel plezier met je nieuwe telefoon :D
Groetjes,
Caspar
Dat is goed om te horen! Veel plezier met je nieuwe telefoon :D
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.