Skip to main content
Hallo, ook ik heb last sinds een paar weken dat mijn gesprek beëindigd wordt na ong. 3 minuten. Mijn postcode is 2265 dus ver weg van eerdere meldingen die ik heb gelezen. Ik hoor wel de andere kant, maar ze horen mij niet en krijgen de in gesprek toon. Ik kan ze dan ook niet terugbellen want het lijkt dat ik dan helemaal geen verbinding krijg? Zo houd ik wel belminuten over maar t is echt ontzettend vervelend.
Rinskje zou je je simkaart eens in een ander (simlockvrij) toestel willen doen om te zien of je deze problemen dan ook ondervindt?
Hallo, ook ik heb last sinds een paar weken dat mijn gesprek beëindigd wordt na ong. 3 minuten. Mijn postcode is 2265 dus ver weg van eerdere meldingen die ik heb gelezen. Ik hoor wel de andere kant, maar ze horen mij niet en krijgen de in gesprek toon. Ik kan ze dan ook niet terugbellen want het lijkt dat ik dan helemaal geen verbinding krijg? Zo houd ik wel belminuten over maar t is echt ontzettend vervelend.



Hoi Rinskje,



Welkom op het forum!

Het is erg vervelend wanneer je gebeld wordt en de verbinding valt weg. Je zult maar een belangrijk gesprek aan het voeren zijn en dan valt de verbinding weg 😞. Ik verneem graag van je of je problemen op 2G of op 3G ervaart? Daarnaast zou je ook zoals Koorelle aangeeft je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem wellicht verhelpt.



@ Koorelle bedankt voor het meedenken.

Reageer