.

Beantwoord

Waarom verbreekt de verbinding na 2 uur?

  • 28 March 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Gisteren zat ik lekker aan de telefoon met mijn dochter. Ik had haar gebeld dit keer.

Terwijl wij lekker aan de klets waren, pas 2 uurtjes 😅 werd precies met 2 uur de verbinding verbroken.

Toen belde ik gauw even terug uiteraard en dat ging nog. Mijn 300 belminuten waren ook nog niet op.

Is dit iets dat jullie zo hebben ingesteld als beveiliging, bv om heel lange broekzakbelletjes te voorkomen? Of moet dat iets met mijn telefooninstellingen zijn?

Ik bel zelden zo lang, dus ik weet het niet. Mijn dochter heeft via een andere provider onbeperkt bellen en had het nooit meegemaakt.

Als ik bij Simyo overga op onbeperkt bellen, wat ik wil gaan doen waarschijnlijk, wordt dan ook na 2 uur de verbinding verbroken?

Het is allemaal geen probleem, maar handig om te weten.🙂

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 29 March 2024, 16:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sandra1969,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Het klopt inderdaad dat de verbinding na 2 uur wordt verbroken, dit is om te voorkomen dat er hoge kosten worden gemaakt en om broekzakgesprekken te voorkomen. Ik durf niet te zeggen of dit vanuit de provider komt of vanuit je telefoon zelf. Ik dacht zelf dat dit te maken heeft met een bepaalde telefooninstelling, ik heb met mijn iPhone 14 Pro namelijk ook dat de verbinding wordt verbroken na precies 2 uur. Ik kan alleen niet vinden welke instelling dit zou zijn, ik vermoed dat je dit niet kan aanpassen. Het hebben van een bundel voor onbeperkt bellen zou hierbij trouwens geen verschil maken.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge

Excuses voor de heel erg late reactie, ik blijf mijn mail maar uitleggen dat dit geen spam is, maar de notificaties blijven in de spam belanden. ;)

 

Inmiddels heb ik een nieuwe telefoon en vanaf aankomende maand onbeperkt bellen. Goed om te weten dat dan alsnog de verbinding kan verbreken.

Reageer