Skip to main content
Goedendag,

Ik heb Simyo abbonement, maar ben paar keer per week zeer kort niet bereikbaar.



Dus: ik wordt gebeld, beller hoort '  dit nummer is niet bereikbaar' , en ik krijg in mijn telefoon direct te zien ' oproep gemist '.



Als bedrijf is dit funest, dus ik heb al gedaan:

- Nieuw toestel geprobeerd

- Ander toestel geprobeerd

- Gekeken of het een bepaald nummer is, maar het is niet geblokkeerd of iets...het zijn willekeurige bellers, die meestal wel gewoon mij kunnen bellen

- Nieuwe SIM aangevraagd





Niets helpt, ik moet Simyo verlaten nu, en andere provider nemen, of is er toch nog oplossing?
Onbereikbaar zijn gedurende zeer korte tijd zou best wel eens iets heel algemeens kunnen zijn in de wereld van de mobiele telefonie.



Het probleem speelt bij mij niet echt want ik word niet constant op mijn mobiel gebeld, maar ik zie wel af en toe midden in de stad waar ik woon (bijvoorbeeld in de bus) dat het signaal op de iPhone korte tijd wegvalt. Ik merk dat dan doordat ik even geen internet meer heb. Misschien treedt het euvel met name op als je je van het ene mastbereik (cell) naar een ander begeeft, hoewel dat eigenlijk naadloos en onmerkbaar zou moeten geschieden.
Nee, want ik zit nu thuis, en mijn vrouw belt en ben niet bereikbaar. Mast staat op 100 meter
Mast staat op 100 meter



Werkzaamheden?
Goedendag,

Ik heb Simyo abbonement, maar ben paar keer per week zeer kort niet bereikbaar.



Dus: ik wordt gebeld, beller hoort '  dit nummer is niet bereikbaar' , en ik krijg in mijn telefoon direct te zien ' oproep gemist '.



Als bedrijf is dit funest, dus ik heb al gedaan:

- Nieuw toestel geprobeerd

- Ander toestel geprobeerd

- Gekeken of het een bepaald nummer is, maar het is niet geblokkeerd of iets...het zijn willekeurige bellers, die meestal wel gewoon mij kunnen bellen

- Nieuwe SIM aangevraagd





Niets helpt, ik moet Simyo verlaten nu, en andere provider nemen, of is er toch nog oplossing?




Werkzaamheden?



Hoi Whome,



Waarom heb je niet even contact met ons opgenomen? Het kan verschillende oorzaken hebben waardoor je verbinding wegvalt, en het is natuurlijk ons werk om ervoor te zorgen dat dit niet voorkomt als dit niet nodig is.

Hoe lang heb je hier nu last van, kwam het voorheen ook al voor met dezelfde telefoon en sim? En heb je het alleen op je thuislocatie of ook op andere locaties. Wanneer het alleen op je thuislocatie is, ontvang ik daar graag de volledige postcode van, om na te gaan of daar werkzaamheden gaande zijn.

Ik heb voor nu je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Als je je toestel even uit kunt schakelen en dan na een tijdje weer aan kunt zetten, kunnen we merken of het resultaat heeft gehad.



Ik hoor het graag van je :)



Groetjes,

Charlene

Reageer