.

Beantwoord

Verbinding valt weg tijdens gesprekken

  • 15 July 2013
  • 13 reacties
  • 2897 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Tijdens gesprek hoort mijn gesprekpartner niet meer. Ik hoor wel mijn gesprekspartner. Verbinding wordt verbroken. Nadat nieuwe verbinding is opgezet gebeurd hetzelfde. Sinds de laatste 3 dagen.
icon

Beste antwoord door Natascha 16 July 2013, 11:45

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Tijdens gesprek hoort mijn gesprekpartner niet meer. Ik hoor wel mijn gesprekspartner. Verbinding wordt verbroken. Nadat nieuwe verbinding is opgezet gebeurd hetzelfde. Sinds de laatste 3 dagen.

Hoi Guust,

Welkom op het forum!
Wat vervelend om te horen dat de verbinding weg valt tijdens het gesprek. Zit je net een belangrijk gesprek te voeren valt de verbinding weg 😞. Ervaar je dit probleem op 1 locatie of op meerdere locaties? Wanneer je dit je probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode waar je dit probleem ervaart. Ervaar je dit probleem op meerdere locaties in het land dan raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.
Tijdens gesprek hoort mijn gesprekpartner niet meer. Ik hoor wel mijn gesprekspartner. Verbinding wordt verbroken. Nadat nieuwe verbinding is opgezet gebeurd hetzelfde. Sinds de laatste 3 dagen.

Ik heb dit ervaren op verschillende locaties Vinkel ( post code 5382, Den Haag (2500)  Almere ( 1353)
Badge +6
Ik heb dit ervaren op verschillende locaties Vinkel ( post code 5382, Den Haag (2500)  Almere ( 1353)

Hoi Guust,

Gezien je dit probleem op meerdere locaties ervaart raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of dit het probleem verhelpt. Graag verneem ik je bevindingen 🙂.
Hoi Natacha,

Ik wil nog wat toevoegen aan deze zaak. Ik heb een Galaxy S II, ik lees op het forum in ieder geval nog een klacht van wegvallen verbinding. De actie die word voorgesteld is opnieuw op het net zetten van de sym kaart. Verder moet ik , zonder mij bekende aanleiding, regelmatig mijn PIN code opnieuw invoeren. Ik heb overigens niet direkt een andere telefoon beschikbaar om de sym kaart de testen.
Ik hoor graag van je.

Guust
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Guust,

Zojuist heb ik je aansluiting hersteld op het netwerk. Kan je even laten weten of dit heeft geholpen? Zo niet, dan ben ik benieuwd of je hetzelfde ervaart in een ander toestel mocht je deze voor handen hebben.

Groetjes,

Alex
Hoi 

Ik heb het zelfde probleem als iedereen. 

1e  De signaal meter van het GSM bereik (normaal een driehoekje met balkjes die sterkte van de ontvangst aangeven) verandert in een kruis Als dit zich voordoet kan ik niet meer bellen en iemand die mij belt krijgt de mededeling dat deze telefoon niet bereikbaar is.  Ik moet de telefoon uitschakelen en opnieuw opstarten om van het probleem af te komen.
2e   De signaal meter van het GSM bereik geeft maximale ontvangst aan maar toch kan ik niet meer bellen. Iemand die mij belt krijgt de mededeling dat deze telefoon niet bereikbaar is.  Ook hier moet ik de telefoon uitschakelen en opnieuw opstarten om van het probleem af te komen.

Eerst had ik hier nooit last van en sinds een paar weken word het alleen maar erger. 
Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen. 

Al vast bedankt

Groetjes, 

Simone
Badge +6
Hoi Simone94, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereikbaarheid.

Om je hier beter mee te kunnen helpen, heb ik nog wat meer informatie van je nodig. Allereerst, ervaar je dit probleem op één plek of op meerdere plaatsen? Zowel binnen als buiten? En zowel op 2G als op 3G?

Daarnaast, zou je 'ns je simkaart in een andere telefoon willen plaatsen en kijken of het probleem dan nog steeds bestaat? Dit om na te gaan of het aan de simkaart/het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Ik ervaar dit probleem op meerdere plekken. En of ik binnen of buiten ben maakt geen verschil. Hoe kan ik testen of ie het wel op 2g doet? Ik kan mijn kaart niet in een andere telefoon doen want heb geen andere telefoom
Badge +8
Hoi Simone94,

Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Zou je daarom je toestel 10 minuten uit kunnen zetten en daarna weer aan? Ik hoor dan graag van je of je een stabielere verbinding hebt. Is dat niet zo, dan is het toch zaak om de sim even in een ander toestel te testen, zodat we verder kunnen zoeken naar de oplossing.

Ik hoor het van je,

Groetjes, Charlene
Hij valt nog steeds de heletijd weg. En ik heb ook niet de mogelijk hij om mijn simkaart in een andere telefoon te doen is er misschien een andere oplossing mogelijk?
Badge +8
Hoi Simone94,

Is er geen simlockvrij toestel van een collega, buurman/buurvrouw, of familielid waar je je simkaart in kunt testen?
Dat is met wat je nu aangeeft echt even nodig om uit te sluiten of er iets in je toestel niet goed gaat, of dat er iets aan je aansluiting niet klopt.
Anders zou je misschien naar de winkel kunnen gaan waar je je toestel hebt aangeschaft? Dat ze daar de simkaart in een ander toestel kunnen testen.

Ik hoor het graag van je,

Groetjes, Charlene
Hoi Simone94,

Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Zou je daarom je toestel 10 minuten uit kunnen zetten en daarna weer aan? Ik hoor dan graag van je of je een stabielere verbinding hebt. Is dat niet zo, dan is het toch zaak om de sim even in een ander toestel te testen, zodat we verder kunnen zoeken naar de oplossing.

Ik hoor het van je,

Groetjes, Charlene



Ik heb alles gedaan wat je zei en nog steeds heb ik bijna geen bereik. Ik heb ook een kruistest gedaan en mijn bereik  valt nog steeds weg. kun je mij zo snel mogelijk helpen want ik word er echt niet goed van. Ik kan ook geen contact op nemen met de klanteservice, want elke keer als ik midden in een gesprek zit, of als de wacht tijd heel lang duurt valt mijn bereik weg. heb vandaag al 12 x gebeld. 

Groetjes 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Simone94,

In je gegevens zie ik dat je vanmiddag al gebeld hebt met onze klantenservice.
Er is nu een nieuwe simkaart naar je onderweg. Houd je ons op de hoogte hoe het daar mee gaat?

Reageer