Skip to main content
Mijn verbinding valt bij thuis bellen vaak weg en mensen die mij bellen krijgen vaak de melding dat ik onbereikbaar ben.

Nu had mijn vriend hier ook last van, hij zit bij Telfort, daar hebben ze iets aangepast en hij heeft er nu geen last meer van.



Ik hoop dat jullie ook zoiets bij mij kunnen doen.

Telefoon herstarten en andere toestellen hebben we al geprobeerd.



Postcode is 3013AL



Mochten jullie nog momenten nodig hebben wanneer dit voorkomt dan hoor ik het graag.

Telefoon nr kunnen jullie misschien zien aan de hand van mijn email adres ?



Ik hoor graag wat jullie kunnen doen want dit is erg vervelend, moet soms tot wel 10x opnieuw bellen door de weg vallende verbinding.



Alvast bedankt
Heb te maken met hetzelfde probleem ! Dit is heeeel erg vervelend, niet bereikbaar voor anderen en ontvang de melding niet aangemeld bij netwerk terwijl alle facturen zijn betaald. Na 10x opnieuw bellen, telefoon opnieuw opstarten hoop ik hier een oplossing te krijgen/vinden voor dot probleem



Postcode 1060, Amsterdam
Heb te maken met hetzelfde probleem ! Dit is heeeel erg vervelend, niet bereikbaar voor anderen en ontvang de melding niet aangemeld bij netwerk terwijl alle facturen zijn betaald. Na 10x opnieuw bellen, telefoon opnieuw opstarten hoop ik hier een oplossing te krijgen/vinden voor dot probleem



Postcode 1060, Amsterdam




Hoi Help ?!,



Welkom op het forum!

Kan je ons voorzien van de volledige postcode inclusief de letters. Postcode 1060 is een grote postcode.

Wanneer wij de volledige postcode hebben ontvangen kunnen wij een postcode check voor je gaan doen.
Mijn verbinding valt bij thuis bellen vaak weg en mensen die mij bellen krijgen vaak de melding dat ik onbereikbaar ben.

Nu had mijn vriend hier ook last van, hij zit bij Telfort, daar hebben ze iets aangepast en hij heeft er nu geen last meer van.



Ik hoop dat jullie ook zoiets bij mij kunnen doen.

Telefoon herstarten en andere toestellen hebben we al geprobeerd.



Postcode is 3013AL



Mochten jullie nog momenten nodig hebben wanneer dit voorkomt dan hoor ik het graag.

Telefoon nr kunnen jullie misschien zien aan de hand van mijn email adres ?



Ik hoor graag wat jullie kunnen doen want dit is erg vervelend, moet soms tot wel 10x opnieuw bellen door de weg vallende verbinding.



Alvast bedankt




Hoi Melanie83,



Welkom op het forum!

Ik heb een postcode check voor je laten doen. Het 2G (GSM) netwerk zit op een scheidingsgebied waardoor het bereik met 2G (GSM) niet altijd optimaal is. Vandaag vinden er werkzaamheden plaatst op de mast.
Hoi Melanie83,



Welkom op het forum!

Ik heb een postcode check voor je laten doen. Het 2G (GSM) netwerk zit op een scheidingsgebied waardoor het bereik met 2G (GSM) niet altijd optimaal is. Vandaag vinden er werkzaamheden plaatst op de mast.




Beste Natascha, 



Wat houd dit in voor mijn verbinding, wordt het gemaakt dat ik er na het onderhoud geen last meer van heb ?

Overigens zit mijn telefoon op het 3G netwerk, maakt dit uit ?
Beste Natascha, 



Wat houd dit in voor mijn verbinding, wordt het gemaakt dat ik er na het onderhoud geen last meer van heb ?

Overigens zit mijn telefoon op het 3G netwerk, maakt dit uit ?




Wanneer je alleen gebruik maakt van het 2G (GSM) netwerk dan zal je problemen ervaren met het bellen en gebeld kunnen worden.

Maak je gebruik van het 3G (UMTS) netwerk dan zal je dit probleem niet ervaren.
Beste Natascha, er zijn nog steeds veel problemen met mijn verbinding.

Kunnen jullie hier iets aan doen op deze locatie ?



Ik bel via 3G.
Beste Natascha, er zijn nog steeds veel problemen met mijn verbinding.

Kunnen jullie hier iets aan doen op deze locatie ?



Ik bel via 3G.




Hoi Melanie83,



Het 3G signaal moet goed zijn in jouw omgeving. We zijn dat bij netwerkservices nagegaan. Je weet zeker dat je toestel nu zo ingesteld staat dat je met de 3G (UMTS) verbinding belt?

Weet je toevallig of er in je omgeving meer mensen zijn die problemen met het KPN/ hi/ Simyo netwerk hebben?



Groetjes,

Charlene
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet bellen en gebeld worden op postcode 3513AG. Netwerk valt telkens weg. Kunnen jullie dit checken?
Beste Natascha, er zijn nog steeds veel problemen met mijn verbinding.

Kunnen jullie hier iets aan doen op deze locatie ?



Ik bel via 3G.




Hoi Melanie83,



Het 3G signaal moet goed zijn in jouw omgeving. We zijn dat bij netwerkservices nagegaan. Je weet zeker dat je toestel nu zo ingesteld staat dat je met de 3G (UMTS) verbinding belt?

Weet je toevallig of er in je omgeving meer mensen zijn die problemen met het KPN/ hi/ Simyo netwerk hebben?



Groetjes,

Charlene





Ja er zijn meer problemen, mijn vriend heeft Telfort (ook KPN) en hier valt de verbinding ook vaak weg.

Soms wel 10x in een gesprek, heel vervelend.
Ja er zijn meer problemen, mijn vriend heeft Telfort (ook KPN) en hier valt de verbinding ook vaak weg.

Soms wel 10x in een gesprek, heel vervelend.




Hoi melanie83,



Dat is inderdaad niet de bedoeling. Wanneer we een aantal nummers kunnen verzamelen uit jouw buurt, die hetzelfde ervaren, kunnen we kijken of we een netwerkklacht kunnen indienen. Maar ik ga eerst nogmaals informeren of er niet toch iets mis is met die 3g-mast. Daar kom ik nog op terug.



Groetjes,

Charlene
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet bellen en gebeld worden op postcode 3513AG. Netwerk valt telkens weg. Kunnen jullie dit checken?



Hoi Marlijn,



ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat netwerkservices heeft bevestigd dat je wel wat hinder kunt hebben. Laat je het ons even weten wanneer het verbetert of verslechtert?

Dan houden wij jou ook op de hoogte. Excuses voor het ongemak.



Groetjes,

Charlene
Hoi melanie83,



Dat is inderdaad niet de bedoeling. Wanneer we een aantal nummers kunnen verzamelen uit jouw buurt, die hetzelfde ervaren, kunnen we kijken of we een netwerkklacht kunnen indienen. Maar ik ga eerst nogmaals informeren of er niet toch iets mis is met die 3g-mast. Daar kom ik nog op terug.



Groetjes,

Charlene




Is er nog iets van mijn kant wat ik hieraan kan opgeven / doen om dit te versnellen ?

Het is erg vervelend / hinderlijk.
Hoi,



Mijn telefoon heeft ook al geruime tijd met de verbinding.

Wanneer ik langer dan 3/4 minuten bel valt hij vaak weg. De verbinding wordt dan direct verbroken of de verbinding kraagt zodanig dat de andere persoon mij niet verstaat en de verbinding dus verbreekt.

Dit is op de postcode 7951 EG.

Ook vaak onderweg op de snelweg, dan ben ik vaak in de buurt van postcode: 8028 PL

Is hier een oplossing voor?
Is er nog iets van mijn kant wat ik hieraan kan opgeven / doen om dit te versnellen ?

Het is erg vervelend / hinderlijk.


Hoi Melanie83,



Je kan eens informeren bij mensen uit je buurt of ze gebruik maken van het KPN netwerk, en ook last hebben met hun verbinding.

Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene



Hoi,



Mijn telefoon heeft ook al geruime tijd met de verbinding.

Wanneer ik langer dan 3/4 minuten bel valt hij vaak weg. De verbinding wordt dan direct verbroken of de verbinding kraagt zodanig dat de andere persoon mij niet verstaat en de verbinding dus verbreekt.

Dit is op de postcode 7951 EG.

Ook vaak onderweg op de snelweg, dan ben ik vaak in de buurt van postcode: 8028 PL

Is hier een oplossing voor?




Hoi klarinda69,



Op jouw postcode is het 2g netwerk sterker dan het 3g netwerk. Je zou eens kunnen proberen om je toestel zo in te stellen dat er alleen gebruik van het 2g netwerk wordt gemaakt tijdens het bellen(GSM). Dit kan de verbindingsproblemen verhelpen.

Onderweg in de auto kan het zijn dat je toestel van de ene mast op de andere overgaat en dat je daar wat hinder van ondervindt.

Heb je al eens kunnen nagaan hoe de gesprekskwaliteit is als je de simkaart in een ander toestel stopt?



Laat je het hier even weten?



Groetjes,

Charlene
Hoi Melanie83,



Je kan eens informeren bij mensen uit je buurt of ze gebruik maken van het KPN netwerk, en ook last hebben met hun verbinding.

Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene





Zie ook bericht 11 ?

Overigens staat me telefoon nu op 2G en de problemen lijken al gelijk minder, het lijkt te liggen aan het 3G netwerk.

Bij mijn vriend hebben ze bij telfort iets aan ze instellingen gedaan(weet niet wat) en hij lijkt er nu geen last meer van te hebben.

Kunnen jullie is kijken ?
Zie ook bericht 11 ?

Overigens staat me telefoon nu op 2G en de problemen lijken al gelijk minder, het lijkt te liggen aan het 3G netwerk.

Bij mijn vriend hebben ze bij telfort iets aan ze instellingen gedaan(weet niet wat) en hij lijkt er nu geen last meer van te hebben.

Kunnen jullie is kijken ?




Hoi Melanie83,



Om een netwerk klacht in te kunnen dienen heb je naast je eigen aansluiting, die van je vriend nog iemand nodig die een KPN aansluiting heeft of gebruik maakt van het KPN netwerk. Ik raad je aan het netwerk handmatig vast te zetten op 2G.

Reageer