Eerder met simyo gesproken, wanneer verbinding het niet deed, ze hebben iets gedaan, waardoor de telefoon het weer deed een week.
Nu weer hetzelfde probleem, heb voor de zekerheid maar een nieuwe simkaart besteld, want ik kan nu eenmaal niet zonder telefoon. Met mijn vorige telefoon hetzelfde probleem en maakt niet uit waar ik ben. Nu galaxy s4.
PROBLEEM: verbinding valt weg, plaats simkaart, volle bak verbinding, verbinding valt weg, enz... word er schijtziek van.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marksmits,
Ai, wat vervelend. Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😞.
Om je hiermee beter beter te kunnen helpen, wil ik graag weten of ik de volgende dingen goed heb begrepen uit je bericht: je hebt je simkaart ook in een andere telefoon gehad en daarmee had je hetzelfde probleem met je verbinding? En je zegt dat het niet uitmaakt waar je bent, oftewel valt bijvoorbeeld zowel buiten als binnen je verbinding weg? En gebeurt dat op verschillende postcodes?
Tot slot zou ik graag willen weten, of je dit je dit probleem op zowel 2G als 3G ervaart?
Ik hoor het graag van je!
Ai, wat vervelend. Dat is natuurlijk niet de bedoeling 😞.
Om je hiermee beter beter te kunnen helpen, wil ik graag weten of ik de volgende dingen goed heb begrepen uit je bericht: je hebt je simkaart ook in een andere telefoon gehad en daarmee had je hetzelfde probleem met je verbinding? En je zegt dat het niet uitmaakt waar je bent, oftewel valt bijvoorbeeld zowel buiten als binnen je verbinding weg? En gebeurt dat op verschillende postcodes?
Tot slot zou ik graag willen weten, of je dit je dit probleem op zowel 2G als 3G ervaart?
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.