.

Beantwoord

verbinding blijft hangen

  • 21 October 2012
  • 5 reacties
  • 465 Bekeken

Ik heb op vrijdag om iets voor vijf uur 's middags gebeld met een nummer waar ik een antwoordapparaat kreeg met de melding ' al onze medewerkers zijn bezet, even geduld aub'. Ik heb een kwartier gewacht en de verbinding verbroken. Nu blijkt op het betaaloverzicht dat de verbinding meer dan 23 uur heeft geduurd en de kosten 143 euro zijn. 
Het blijkt dat op vrijdag na vijf uur ' s middags het bandje wordt verwisseld met de melding dat het bedrijf op maandag ochtend weer bereikbaar is.
Hoe is het mogelijk dat de verbinding is blijven hangen en hoe krijg ik mijn geld terug?
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 17:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste TjerkScholten,

Wij kunnen een dergelijk gesprek niet terugvinden in het verbruiksoverzicht van het nummer wat aan je forum account zit gekoppeld. Gaat het om een ander nummer?

Groetjes,

Arie
Ja, het gaat om een ander nummer. Het nummer van mijn moeder. En is ook geblokkeerd geworden.
Het lijkt me niet verstandig om het nummer van mijn moeder hier op hervorm te zetten.
Ik hoor graag hoe ik het op een andere manier kan doorgeven.

Tejo Scholten
Jouw bericht gelezen

Mijn franse nummer controleert

5 min maxi met Stephanie gesproken
Na ca 20 min hoor ik stemmen in mijn vrachtwagen
Stephanie en haar collega's

10/10/2012 15:36:46 voix 0h26 min 3s 318000232300

a) telefoonverbinding niet verbroken
b) dan krijgt iedereen een bandje " het is druk "

Groetjes
Badge +2
Beste TjerkScholten,

Je kan me een privéberichtje sturen met het nummer zodat ik dit voor je kan nagaan.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste graagantwoord,

Het lijkt erop dat mijn collega nog het één en ander voor deze kwestie moest noteren terwijl het gesprek niet was verbroken. Onze excuses hiervoor. Echter vernemen wij graag wat je vraag is.

Groetjes,

Arie

Reageer