Skip to main content

Over een aantal dagen verhuis ik naar Australië. Hierom heb ik minder dan een maand geleden onderzoek gedaan op dit forum om uit te vinden wat ik het beste met mijn Sim Only abonnement aan kon. Ik las hier dat er een opzegtermijn zou gelden van 30 dagen. Dit zou betekenen dat ik mijn abonnement nog zou kunnen gebruiken in Nederland en deze nog even zou doorlopen terwijl ik al in Australië zou zijn. Helemaal prima! Echter is mijn abonnement zonder mijn weet al eerder opgezegd en krijg ik nu ineens de melding dat het gehele saldo aan beltegoed wat ik had aangeschaft inmiddels al op is. Kan hier nu nog iets aan gedaan worden, want de informatie die mij op dit forum is gegeven klopt dus niet. 

Hoi @V.S.,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je verkeerd bent geïnformeerd! Ik kan begrijpen dat dit een lastige situatie is..

Het klopt inderdaad dat je vaak te maken hebt met een opzegtermijn van 30 dagen zodra je nummerbehoud aanvraagt. Bij een interne migratie (overstap van Sim Only naar Prepaid) verloopt dit proces echter vaak sneller, gezien dit een overstap binnen hetzelfde bedrijf is. Je hebt per e-mail te horen gekregen wanneer je nummer overgezet zou worden op je Prepaid simkaart, één dag voordat je nummer overgezet wordt ontvang je ook een herinnering hiervan per e-mail.

Ik vraag me af in welk topic je deze informatie hebt gelezen, zou je hier een link van kunnen sturen zodat de informatie eventueel aangepast kan worden? Je kunt mij ook een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens, ik kijk dan graag samen met je mee wat we voor je kunnen doen in deze situatie 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer