Skip to main content
Sinds 29 juli 2015 om 23.52uur wordt er een sms naar ons verstuurt. Ditzelfde bericht herhaald zich voortdurend.

Het gaat over Xsample. Achter deze naam is de naam monstermaatjes.nl verborgen. Het bericht geeft geen 06-nummer weer.



Uiteindelijk kreeg ik contact met deze advertentie aanbieder. Men schrijft het volgende:



Beste Harry,



Wij hebben je probleem van de vele sms-jes doorgegeven aan het sms-center waar wij zaken mee doen.

Hiervoor hebben wij jouw mobiele tel.nr. doorgegeven, zodat zij e.e.a. konden nagaan.

Het onderstaande bericht ontvingen wij vandaag van hun terug.



Hallo Vivienne,



Een vreemd geval is dit!

Wij hebben het bericht alleen verstuurd op:

- 2015-06-29 11:10:19

Het lijkt er op dat er bij de operator iets blijft hangen, waardoor zij elke keer opnieuw proberen.



Helaas zit dit verderop in de pijplijn en daar hebben wij geen invloed op.

Ik zou deze persoon contact laten opnemen met zijn operator (volgens onze informatie KPN).



Met vriendelijke groet,

Johan Kerssies



Het ziet er naar uit dat het probleem bij je provider ligt, zaak dus om daar contact mee op te nemen.

Wij zouden het op prijs stellen als je ons doorgeeft als het probleem opgelost is.



Vriendelijke groet,

monstermaatjes.nl

Vivienne
Hoi hamevandongen, welkom op het Simyo forum :)



Erg vervelend dat je hetzelfde sms'je steeds opnieuw ontvangt. Wanneer je hetzelfde sms'je steeds binnenkrijgt, dan is er nog geen ontvangstbevestiging binnengekomen bij onze berichtencentrale. Vanuit de berichtencentrale worden de sms'jes namelijk naar je doorgestuurd.



Dit is op te lossen door je simkaart even te plaatsen in een andere telefoon. Je wacht dan tot hetzelfde sms'je binnenkomt. Hierna verwijder je deze in de andere telefoon. Vervolgens kun je je simkaart weer gebruiken in je eigen telefoon.



Laat je weten of het heeft geholpen? 🙂
Helaas werkt dit niet.

Vrijdag j.l. telefonisch contact gehad met Simyo. Van de medewerker de opdracht gekregen om de telefoon uit te zetten. Daarna de simkaart eruit nemen en na een kwartier er weer in doen. Dan zouden zij de kaart resetten.

Zaterdag kregen wij weer een sms tekstbericht van de Rabo bank. Dit bericht kregen wij daarna precies ieder half uur weer. Maandag worden wij door de medewerker teruggebeld. Wat kan hier aan de hand zijn? Gr. Harry
Helaas werkt dit niet.

Vrijdag j.l. telefonisch contact gehad met Simyo. Van de medewerker de opdracht gekregen om de telefoon uit te zetten. Daarna de simkaart eruit nemen en na een kwartier er weer in doen. Dan zouden zij de kaart resetten.

Zaterdag kregen wij weer een sms tekstbericht van de Rabo bank. Dit bericht kregen wij daarna precies ieder half uur weer. Maandag worden wij door de medewerker teruggebeld. Wat kan hier aan de hand zijn? Gr. Harry




Het probleem zit hem in je toestel. Die stuurt namelijk, zoals eerder aangegeven, geen ontvangstbevestiging terug naar de sms berichtencentrale. Meestal werkt de truc zoals gesuggereerd door Naomi om de stroom van sms'jes te stoppen. Als dat het probleem niet verhelpt, is het misschien tijd om een deskundige eens naar je toestel te laten kijken.
Hoi hamevandongen,



Jammer dat de tips je niet geholpen hebben.



Verstuurde smsjes worden 72 uur lang op het netwerk bewaard. Als je toestel op dat moment uit stond of als geen verbinding had, ontvang je het bericht zodra het toestel weer aan aangemeld is op het netwerk zolang deze 72 uur nog niet verstreken zijn.

Kun je aangeven welk type telefoon je gebruikt en welk netwerk (bijvoorbeeld 2G/GSM of 3G/UMTS) staat ingesteld?

Reageer