.

Beantwoord

veel te hoge rekening door hangend gesprek

  • 12 September 2013
  • 3 reacties
  • 8307 Bekeken

ik schrik me te barsten......ben geblokkeerd, ik kan niet bellen, iemand anders kan mij ook niet bellen, blijk ik een € - 220,78 te hebben.....dit kan echt niet, ik bel gewoonlijk voor € 10 per maand.....na mijn factuur beken te hebben, blijkt dat ik 28 uur    !!!!   gebeld te hebben met een nummer, dat van een zorginstelling  hier in maastricht.......dit kan dus echt niet.......ik heb hoogstens 10 minuten gebeld met deze instelling......ik kan simyo hierover niet bellen, daar ik geblokkeerd ben, ik heb 3 emails gestuurd met het overzicht van mijn factuur......nu maar afwachten binnen 3 wekrdagen.....
icon

Beste antwoord door Charlene 13 September 2013, 15:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Loes jacobs, het lijkt erop dat de verbinding aan beide kanten niet verbroken is.
Wat vreselijk vervelend is dit.
dat is onzin, want ik heb mijn telefoon uit gezet, doe ik altijd.....en het is daar een grote centale, met waar je doorverbonden kunt worden naar diverse teams.....dit is toch onmogelijk......dit moet een technosche storing zijn....van uit het zogenaamde netwerk.....wat je zegt is onmogelijk, de verbinding wordt altijd verbroken......toch....??!!
Badge +8
ik schrik me te barsten......ben geblokkeerd, ik kan niet bellen, iemand anders kan mij ook niet bellen, blijk ik een € - 220,78 te hebben.....dit kan echt niet, ik bel gewoonlijk voor € 10 per maand.....na mijn factuur beken te hebben, blijkt dat ik 28 uur    !!!!   gebeld te hebben met een nummer, dat van een zorginstelling  hier in maastricht.......dit kan dus echt niet.......ik heb hoogstens 10 minuten gebeld met deze instelling......ik kan simyo hierover niet bellen, daar ik geblokkeerd ben, ik heb 3 emails gestuurd met het overzicht van mijn factuur......nu maar afwachten binnen 3 wekrdagen.....

Hoi Loes,

Jij hebt te maken gehad met een hangend gesprek. Dat komt heeeeeeel soms voor en dat kunnen ze dan nagaan bij de technische dienst. Omdat jij er niets aan kon doen, hebben we dat gesprek voor je vergoed.
Goed dat je onze social media kanalen hebt gevonden. Gaat snel hè, reactie via Twitter?

Groetjes,
Charlene

Reageer