Skip to main content
Beste lezers,



Ik heb een 2e nummer (prepaid) bij Vectone mobile. Ik wil dit nummer overzetten naar een nieuwe Simyo prepaid simkaart.

Nu probeer ik een prepaid simkaart aan te vragen bij Simyo echter staat tijdens "stap 2, nummerbehoud" Vectone mobile niet in de lijst van providers.



Hoe kan ik dit Vectone nummer overzetten naar een Simyo prepaid simkaart?



Alvast bedankt!



Vriendelijke groet, JPHA
Hallo JPHA,



Welkom op het Simyo forum.



Goed dat je dit hier plaatst, ik heb een soortgelijk geval gehad met VoIP telefonie en dit moest door de nieuwe provider handmatig gedaan worden na contact met oude aanbieder.

Ongetwijfeld zal Simyo dit ook op een of andere manier kunnen oplossen.

Een moderator zal je hiervan op de hoogte houden.
Hoi JPHA,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat je jouw telefoonnummer wilt overzetten naar ons 😃 Daar ga ik je mee helpen.



Het kan voorkomen dat niet alle providers in de lijst vermeld staan. We doen ons best om deze lijst up-to-date te houden, maar af en toe missen wel eens een provider. Gelukkig kun je alsnog nummerbehoud aanvragen 🙂



Bij het aanvragen van jouw nieuwe aansluiting, kun je gewoon kiezen voor nummerbehoud. Je geeft aan welk nummer je wilt behouden en kiest voor KPN als provider. Als simkaartnummer vul je 12345678 in. Hierna maak je de bestellen af zoals je gewend bent. Nadat jij een e-mail ter bevestiging hebt gehad, kun jij ons een e-mail sturen met de juiste gegevens. Ik wil je vragen om het zowel het tijdelijke als te behouden 06-nummer te vermelden, de juiste provider en het juiste simkaartnummer. Wij zorgen er dan voor dat de aanvraag alsnog juist gedaan wordt. Je mag dit alles mailen naar nummerbehoud@simyo.nl



Laat je weten of dit gaat lukken?



@Franswon, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela
Beste Angela,



Ik heb gedaan wat je aangaf echter heb ik zojuist alsnog een mailt van jullie gekregen dat het niet mogelijk is om het nummer over te zetten om de volgende reden:



De reden opgegeven door je vorige provider is:

Vorige provider geeft aan dat het verzoek tot nummerbehoud niet uitgevoerd kan worden. Neem contact op met uw vorige provider.



Wat is er aan de hand en hoe kunnen we dit oplossen?
Hoi JPHA,



Vervelend dat je nummerbehoud niet goed lijkt te gaan.



Heb je al een e-mail gestuurd naar nummerbehoud@simyo.nl? Heb je daar al antwoord van gekregen? De e-mail welke je hebt gekregen lijkt namelijk op een standaard afwijzing van het nummerbehoud wat hier van toepassing is. Omdat dit standaard wordt afgewezen moet je dus contact met ons opnemen via het eerdergenoemde e-mailadres.



Groetjes,

Caspar

Reageer