Ben vandaag overgegaan. Kan wel bellen maar niet gebeld worden . Ben ik te ongeduldig ?
Bladzijde 1 / 1
Als u abonnement pas vandaag in gaat kan het zijn dat ze er nog mee bezig zijn.
Het beste wat u eventueel kan doen is even 1200 bellen ik meen dat dit gewoon een gratis nummer is van simyo omdat je klant ben en hun kunnen u daar verder helpen.
En kijken wat er is.
Met vriendelijke groet
Alex
Het beste wat u eventueel kan doen is even 1200 bellen ik meen dat dit gewoon een gratis nummer is van simyo omdat je klant ben en hun kunnen u daar verder helpen.
En kijken wat er is.
Met vriendelijke groet
Alex
Hoi Streetmate, welkom bij Simyo en welkom op het forum!
Zoals alex32 al aangeeft waren we nog bezig met het proces van nummerbehoud (En was je dus ietsje ongeduldig ;))
Als het goed is kun je inmiddels gewoon bellen en gebeld worden. Als dit niet het geval is, dan horen we dit graag.
@alex32; dank je voor het meedenken!
Zoals alex32 al aangeeft waren we nog bezig met het proces van nummerbehoud (En was je dus ietsje ongeduldig ;))
Als het goed is kun je inmiddels gewoon bellen en gebeld worden. Als dit niet het geval is, dan horen we dit graag.
@alex32; dank je voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.