Skip to main content

.

ik ben al een tijdje bezig met simnr overte zetten maar het lukt elke keer niet ik heb ziggo ook gebeld  maar ze zeggen dat ik het hele nr moet doen.

dat zijn 23 nr's.

ik word er wel een beetje moe van elke keer een afwijzig van mn sim nr.

kunnen jullie hier wat meer,





gr  
Je geeft wat summiere informatie.

Ik zou als ik jou was maar even met de klantenservice bellen.
Hoi stekel15, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik heb even met onze afdeling Nummerbehoud overlegd en zij gaan opnieuw een verzoek doen voor je nummer bij je huidige provider, aangezien ik zie dat het verzoek dat je gisteravond hebt gedaan helaas wederom door Ziggo Mobiel is afgewezen op het simkaartnummer.



Binnen enkele werkdagen ontvang je opnieuw een e-mail met daarin de status van de aanvraag, hopelijk is het dan een bevestiging.



Ik hoor het graag van je als je de mail hebt ontvangen! :)



@koorelle, dankjewel voor het meedenken!
Dank je wel voor de antw.



maar ik weet niet of je de goede nr hebt. heb al een paar keer een van dezelfde nr het begin gedaan of de laatse aantal.

en helemaal volledig.

Maar als je het nr niet goed is kan ik je de volledig sim nr doorgeven.

maar dat gaat waarschijnlijk via een persoonlijk bericht.



gr stekel15
Hoi stekel15,



Laten we even het antwoord op het nieuwe verzoek afwachten, want we hebben nu het verzoek gedaan met een ander 'formaat' van het simkaartnummer, dan dat je zelf al had gedaan.



Ik hou het ook in de gaten! 🙂

Reageer